- Meddelanden
- 68
- Mottagna reaktioner
- 13
- Poäng
- 51
Ni som har och jobbar med detta nu. Några tips? Bra att tänka på osv haha
Ni som har och jobbar med detta nu. Några tips? Bra att tänka på osv haha
Jag får väl göra det. Inget val.För att det ska bli pengar utav det måste du som ny skriva 5-6 timmar om dagen. Konstant.
Kör du 5-6h per dag via mic ist för att skriva ja då kommer du dra in rejält med pengar och klättra högt i bonusstegen på en vecka!Jag får väl göra det. Inget val.
Det ska jag lätt göra! Bra tipsKör du 5-6h per dag via mic ist för att skriva ja då kommer du dra in rejält med pengar och klättra högt i bonusstegen på en vecka!
Någon som har erfarenhet att jobba under eclickpro? Dva bli värvad av ngn och registrera sig på ecliclprous.bond?
Har du fortsatt?Jag har nyss anmält intresse där. Utbetalning en gång per vecka och sexprat. Utbildning sker via Skype, delad skärm (ingen kamera). Slavlön. Jag vet inte om jag kommer att klara detta. Min ambition för överlevnad vore att få matpengar 500-1000 kr/vecka.
CW (Clowdworkers) är ett annat bolag med löneutbetalning 1 gång per månad och månaden efter du börjat (innan den 10:e).
Det är svårt att hitta någon som vill berätta lite mer än att det är sexchatt. Har lyckats få fram att de "övervakar" dig och vad du skriver. Du får även tips och råd. Detta ligger så långt ifrån min egen comfortzon att jag tvivlar på att jag fixar det, men ska iaf försöka denna överlevnadsstrategi.