Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Jobba hemifrån.se ?

Jag kommer testa detta. Passar det inte mig så struntar jag såklart i det, men jag vill försöka lösa min sits och då är detta ett alternativ. Känns väl sådär att skicka in bild på sitt ID bara.

För er som rekomenderar detta till andra. Konkurrensen om meddelande i kö'n har ökat extremt mycket senaste två åren, specielt under -24 då kunderna har minskat i omfattning. Ju fler som trillar in i systemet, ju mindre kommer ni få tilldelade till er själva. Sen för er som tror att trycket fortsätter som det har varit senaste två veckorna så står ni inför en käftsmäll - det faller brant av en bit in i januari nu. Således kan ni glömma att uppnå 2000 meddelanden i veckan framöver - ska vara glada om ni uppnår hälften. Utöver detta, för er som har VIP-status, kommer de vara borta innan januari är över.

För er som rekomenderar detta till andra. Konkurrensen om meddelande i kö'n har ökat extremt mycket senaste två åren, specielt under -24 då kunderna har minskat i omfattning. Ju fler som trillar in i systemet, ju mindre kommer ni få tilldelade till er själva. Sen för er som tror att trycket fortsätter som det har varit senaste två veckorna så står ni inför en käftsmäll - det faller brant av en bit in i januari nu. Således kan ni glömma att uppnå 2000 meddelanden i veckan framöver - ska vara glada om ni uppnår hälften. Utöver detta, för er som har VIP-status, kommer de vara borta innan januari är över.
Haha snälla du har noll koll.....

Haft vip i 3mån och i stort kö varje dag oavsett vip eller ej.

Okej - berätta för mig hur det funkar om två veckor då.

Som att lyssna på en tjomme som tror sig ha vunnit en miljon på lotto bara för att inse vinsten är av pakistanska rupie
Har ju gjort detta sen 2017 och samma trafik i princip. Lite sämre sen Cc blev CH..

Har ju gjort detta sen 2017 och samma trafik i princip. Lite sämre sen Cc blev CH..
Hur kommer det sig tror du att lönerna har sjunkit? På den tiden hade vi kvälls OB, större helg OB. Fast bonus på 20 euro. Eller såhär då... Hur kommer det sig tror du att de tog bort flera tjänster - bl.a. på SV och Coach nivå.

Hur kommer det sig tror du att lönerna har sjunkit? På den tiden hade vi kvälls OB, större helg OB. Fast bonus på 20 euro. Eller såhär då... Hur kommer det sig tror du att de tog bort flera tjänster - bl.a. på SV och Coach nivå.
Kallas att effektivisera sina vinster. Alla vill göra mer vinst. Givetvis. Samma sak med poketjänsterna. Hade agerat likadant om jag var ägare:)

Vad tror ni att coacherna tjänar?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp