Jag trodde att mitt största problem skulle vara just sexsnacket då jag är ganska pryd när det gäller dirty talk, men det var det förvånansvärt nog inte. Det som knäckte mig till slut var snarare de som INTE ville prata snusk utan som genuint var förälskade/kära i kvinnan de trodde att de pratade med; ensamma personer som bara ville finna kärleken. Jag kommer ihåg just en man i 80-årsåldern som hade förlorat sin fru som han varit gift med i över 50 år, som inte hade en enda levande vän eller släkting kvar. Utifrån hans meddelandehistorik kunde jag räkna ut att han på några månader spenderat över en miljon kronor på att skicka meddelanden till den här fejk-profilen, som bedyrar sin kärlek tillbaka men kommer med anledning efter anledning att inte kunna ses (lever under skyddad identitet osv osv).
Man kan kanske hävda att om man är så korkad att man går på detta så får man skylla sig själv, men det är så jäkla tragiskt alltså. Jag har nog aldrig förstått hur otroligt ensamma många människor är innan jag jobbade med detta.
Man kan kanske hävda att om man är så korkad att man går på detta så får man skylla sig själv, men det är så jäkla tragiskt alltså. Jag har nog aldrig förstått hur otroligt ensamma många människor är innan jag jobbade med detta.