Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Jobba hemifrån.se ?

Känner mig trött och korkad, men förstår inte riktigt hur du menar. Ska man inte skriva svaren via datorn/telefonen? Kan man prata in svaren menar du i förväg?

Känner mig trött och korkad, men förstår inte riktigt hur du menar. Ska man inte skriva svaren via datorn/telefonen? Kan man prata in svaren menar du i förväg?
Alltså istället för att skriva så pratar du in. Går hur mycket snabbare som helst. Du ökar effektiviteten enormt.

Här är för övrigt sajten i fråga där männen registrerar sig : https://www.flirtigagrannar.com/splash

Ett meddelande kostar 20 kronor för männen.

Vissa utav männen har skickat över 150.000 meddelanden.

You do the math...
Det är flera olika sajter som är kopplade till samma svarstjänst, iaf när jag jobbade där. Det var inget man fick veta som operatör men de man pratade med nämnde sidornas namn ibland.

Det jag inte fattar är hur vissa har råd.

Inte alls ovanligt samma kille skickar 100-150 meddelanden om dan det är liksom 35 000 i månaden så jobbar dom som typ rörmokare eller busschaufför.

Måste ju vara arv eller något?

Det var så enkelt nå högsta stegen innan det blev chathomebase. Nu är det lite svårare men går ju lätt snitta 65-85 mess i timmen. Dvs ca 160kr timmen

Det var så enkelt nå högsta stegen innan det blev chathomebase. Nu är det lite svårare men går ju lätt snitta 65-85 mess i timmen. Dvs ca 160kr timmen
Skriver du eller kör du med röst då? Rekommenderar du testar med röst.

Skit sida. Ni som hävdar annat försöker bara intala er själva eller ljuger för resten. Har själv varit aktiv på den i flera år.

Det går vid marginella tidpunkter efter möjligtvis pension och löning att tillfälligt uppnå 65-85 mess på någon enstaka timme. Majoriteten av tiden väntar man i kö.

Absolut inte mödan värd och konsekvent jagad av "coacherna". Lönerna har dem succesivt sänkt över åren trots att dem tar betalt 10-15kr per credit från target.

Som operatör får ni behålla runt 10-15% av det ni drar in. Visst drar man in några kronor men man arbetar efter U-lands lönenivå.

Skit sida. Ni som hävdar annat försöker bara intala er själva eller ljuger för resten. Har själv varit aktiv på den i flera år.

Det går vid marginella tidpunkter efter möjligtvis pension och löning att tillfälligt uppnå 65-85 mess på någon enstaka timme. Majoriteten av tiden väntar man i kö.

Absolut inte mödan värd och konsekvent jagad av "coacherna". Lönerna har dem succesivt sänkt över åren trots att dem tar betalt 10-15kr per credit från target.

Som operatör får ni behålla runt 10-15% av det ni drar in. Visst drar man in några kronor men man arbetar efter U-lands lönenivå.
Om man är vip snurrar det på ;)

Hshahs
Om man är vip snurrar det på ;)
Hahah - säg mig, blev du VIP nu strax innan juletid?

Den här dem kört med sedan 2018. "Grattis, pga av den utomstående... bla bla bla"

Klart att dem vill att du ska arbeta under jul och nyår för en spotstyvel.

Halvvägs in i Januari är du av med den.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp