- Meddelanden
- 245
- Mottagna reaktioner
- 44
- Poäng
- 157
Nej använd en bank utanför sverige!Då får jag kolla upp hur det fungerar. Känns också som det kan bli strul med banken om det kommer insättningar från utlandet regelbundet
Nej använd en bank utanför sverige!Då får jag kolla upp hur det fungerar. Känns också som det kan bli strul med banken om det kommer insättningar från utlandet regelbundet
Låter bra, kört länge till Wise funkar fint!Tänkte ta min ev ersättning till Revolut. De knorrar inte.
Önskar du hade varit där och gett mig det rådet för fyra år sedan när jag höll påGott folk ska ge er tipset. Skriv inte manuellt, kör på telefonen och prata in texten då blir effektiviteten något enormt högre och man når upp till 1000kr/veckan hur lätt som helst på uppskattningsvis 2-3h.
. Så jävla självklart, fattar inte att jag inte tänkte på det.Har massa tips, som hur man enklare kan bli vip osv. Skrivit i forumet och tipsat tidigare om detta extrajobb men väldigt svalt intresseÖnskar du hade varit där och gett mig det rådet för fyra år sedan när jag höll på. Så jävla självklart, fattar inte att jag inte tänkte på det.

Testat med ett api som finns färdigt men får set inte att lira tyvärr.Kan man inte bara koppla på ChatGPT och ta en kaffe?![]()
Långt långt långt ifrån!Är det detta som är inkörning till OnlyFans. Haha