Drick lite vatten iallafall. Ta en knäckemacka, det gör dig gottTack för svar.. gråter så jah nästan inte ser vad jag skriver. Jag mår illa och har inte ätit sedan söndag. Jag vet inte hur jag ska säga det eller vad jag ska säga. Försöka förminska problemet och säga att det rör sig om väldigt mycket mindre pengar lutar jag mot om jag skulle våga

Du klarar det härTack för svar.. gråter så jah nästan inte ser vad jag skriver. Jag mår illa och har inte ätit sedan söndag. Jag vet inte hur jag ska säga det eller vad jag ska säga. Försöka förminska problemet och säga att det rör sig om väldigt mycket mindre pengar lutar jag mot om jag skulle våga
se det som en vändpunkt! Ring din pappa NU, tänk inte efter mer.Som sagt, du har ingenting att förlora på det.Jag tryckte på knappen men la på. Jag vågar inte jag vågar inte jag vågar inte
Så här va, du vet inte alls hur han kommer att reagera. Du tror dig veta, men du vet inte. Det låter snarare som att han kommer finnas där och ge dig stöd, snarare än att vända dig ryggen och lämna dig åt ödet. Kommer han bli besviken? Ja, troligtvis. Arg? Kanske. Ledsen? Gissningsvis.Jag kan liksom tänka mig att berätta om skulderna men inte vart pengarna har gått. Det är den största skammen. Kommer inte kunna se honom i ögonen. Han har alltid hjälpt mig ekonomiskt under studierna och bjudit på resor. Han kommer bli knäckt och skämmas och inte förlåta mig