Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Jag måste släppa allt rädd att bli av med jobbet

Helt klart vi människor mår bra av att prata av oss. Du blir ju friare när det inte ligger och skaver i bakhuvudet, rädslan blir obefintlig att nån ska få reda på inom vänkretsen.Skammen man känner inför andra blir väsentligt mindre eller går helt bort för det finns ju inget mera att berätta .Det är ytterst få som klarar att hålla saker inom sig utan att må dåligt. Visst du kan hålla masken på jobbet och ute offentligt men när du sitter själv hemma är det en annan femma.
Kanske inte alla som vill o orkar berätta sitt sociasociala liv vitt o brett o alla har inte hamnat här frivilligt

Det kommer på Kivra. Vill du undvika att någon knackar så väntar du in påminnelsen. Den får man alltid första gångerna. För vissa kommer påminnelsen efter några veckor på Kivra, för vissa kan det ta 1.5 månad. Skriv på påminnelsen efter en vecka typ så bör det vara helt lugnt men att undvika hembesök.
Ja hembesök vill jag verkligen inte ha. Så lite med myndigheter som möjligt

Kanske inte alla som vill o orkar berätta sitt sociasociala liv vitt o brett o alla har inte hamnat här frivilligt
Absolut man gör precis som man vill men då kan det också vara bra om man går till någon regel bundet och pratar tex en psykolog som kan ge en verktyg för att stilla sina tankar och som även dom har tystnadsplikt.

Absolut man gör precis som man vill men då kan det också vara bra om man går till någon regel bundet och pratar tex en psykolog som kan ge en verktyg för att stilla sina tankar och som även dom har tystnadsplikt.
Har gjort det gav inte något tyvärr ingen menänslighet dör heller så då får det va. Vi borde lära oss att visa resoekt o ödmjukhet

Jag tänker aldrig överge musiken o min kör då drar jag in på.mat kfm ska inte stoppa mig från att sjunga
Låter som en bra plan att fortsätta sjunga.Mat posten kan man spara en rejäl slant på ifall man gör matlådor hemma.

Har gjort det gav inte något tyvärr ingen menänslighet dör heller så då får det va. Vi borde lära oss att visa resoekt o ödmjukhet
Okej men det kan ju varit så att du inte kände att du klickade med just den psykologen har du prövat att gå till en annan?

Det tänker inte jag göra, folk i detta land är så jävla dömande om saker de inte vet ett dyft omn
Jag/vi berättade endast för ett par nära vänner (som vi litar 100 % på) när vi sökte o fick sanering. Det var vår ensak o inget andra hade å göra med. Ingen i övriga familjen visste något.
Folk som vill prata strunt bryr sej inte om varför man hamnat i den situationen man är i utan ser det bara som att man inte skött sej..tyvärr.

Jag/vi berättade endast för ett par nära vänner (som vi litar 100 % på) när vi sökte o fick sanering. Det var vår ensak o inget andra hade å göra med. Ingen i övriga familjen visste något.
Folk som vill prata strunt bryr sej inte om varför man hamnat i den situationen man är i utan ser det bara som att man inte skött sej..tyvärr.
Lätt att säga alla har inte nån att berätta för har ingen blur bara dömd. Vi är jävla landet dömande och respekt är gratis o det bör vi bli bättre på.

Om man inga vänner har är det svårt

Landet dömande är VI

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp