Att det ska spela roll vilket kontor/handläggare!!! är ju minst sagt galet!Kalmar kontor ftw!!!!![]()
Att det ska spela roll vilket kontor/handläggare!!! är ju minst sagt galet!Kalmar kontor ftw!!!!![]()
Och du fick avslag om jag inte missminner mig? Vad var anledningen till avslaget?21 november och Besked 13 januari
Och du fick avslag om jag inte missminner mig? Vad var anledningen till avslaget?
Jag godkänd av Kalmar och sambon godkänd av Sundbyberg ! Däremot första ansökan avslag hos Kalmar kontoret för migBlev nekad utav Sundbyberg 1![]()
Bara ringa upp och bestämma något.Då har KFM hört av sig via sms. Fick precis ett missat samtal från ett 010-nummer och en Christel vill nu komma i kontakt med mig. Hur funkar det? Kan man boka en telefontid med handläggaren? Sitter i en halvöppen kontorsmiljö och har ingen direkt lust att öppna mig om mitt ekonomiska haveri för kollegorna...
Fick även ett mail ifrån handläggaren där jag nämnde att jag har svårt att ta ett samtal just idag. Mycket förstående handläggare som istället skickade en rad frågor som jag ska besvara via mail.Bara ringa upp och bestämma något.