- Meddelanden
- 293
- Mottagna reaktioner
- 73
- Poäng
- 227
Får man fråga vilken motpart som motsatte sig?Tack och jag hoppas att många mer i detta forum får lika härlig början på året
Får man fråga vilken motpart som motsatte sig?Tack och jag hoppas att många mer i detta forum får lika härlig början på året
Jag undrar också och av vilken anledning motsatte de sig?Får man fråga vilken motpart som motsatte sig?
Jag har haft i flera år en öppen kredit via resursbank som jag skött exemplariskt med att betala klart efter varje gång jag handlat men då beslut om inledande kom så skulle jag inte betala in där och då motsatte dem sig min skuldsanering för dem ansåg att ja kan betala dem. Så det var dem som motsatte sig men när KF gav min förklaring av krediten till resurs bank så svarade dem aldrig efter det. Så KF tog beslut att oavsett så va min förklaring skälig nog för att få fortsatt gå framåt i min skuldsanering. Men det sjuka är att en sån liten summa kan göra allting så stort. Ja kan förstå om ja hade skaffat krediten nu och shoppat som en galning. Men när man haft den så länge och alltid betalat för sig så förstår ja inte riktigt problematiken att bara låta det gå förbi dem.Jag undrar också och av vilken anledning motsatte de sig?
Hur har det gått @Coma ? Hört något än?Det hoppas jag andra gången gilt vore trevligt. Hade varit skönt med besked innan jul men får kanske ställa mig in på att vänta under helgerna.
Nej ff inte hört ngt tyvärrHur har det gått @Coma ? Hört något än?