Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Jag har ansökt om skuldsanering!

Jag undrar också och av vilken anledning motsatte de sig?
Jag har haft i flera år en öppen kredit via resursbank som jag skött exemplariskt med att betala klart efter varje gång jag handlat men då beslut om inledande kom så skulle jag inte betala in där och då motsatte dem sig min skuldsanering för dem ansåg att ja kan betala dem. Så det var dem som motsatte sig men när KF gav min förklaring av krediten till resurs bank så svarade dem aldrig efter det. Så KF tog beslut att oavsett så va min förklaring skälig nog för att få fortsatt gå framåt i min skuldsanering. Men det sjuka är att en sån liten summa kan göra allting så stort. Ja kan förstå om ja hade skaffat krediten nu och shoppat som en galning. Men när man haft den så länge och alltid betalat för sig så förstår ja inte riktigt problematiken att bara låta det gå förbi dem.

Hej
Ny på forumet här. Har läst många av era inlägg och det känns väldigt stöttande.

Jag och maken har både ansökt om skuldsanering i november förra året och väntar nu på inledande.

tror dock inte att det blir något för lånen är inte tillräckligt gamla. 1 kredit tagit i september förra året och ett samlingslån (utökning på befintlig) i Juli. Dock har allt används för att betala in på lånen.
Total skuld tillsammans 1,8 miljoner
Inga spelskuld, bara konsumtion.
ingen skuld hos kfm (än).
Har sålt av en massa grejer och betalat av 5 krediter.
Så nu hoppas jag att det kan bli skuldsanering någon gång.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp