- Meddelanden
- 1 572
- Mottagna reaktioner
- 526
- Poäng
- 627
PrecisVem?
Skuldsanering räknas ju ifrån inledande så hävs ju inte utan bör väl rimligen vara korrigera beloppen så det stämmer på slutet.
adam?

PrecisVem?
Skuldsanering räknas ju ifrån inledande så hävs ju inte utan bör väl rimligen vara korrigera beloppen så det stämmer på slutet.
adam?

Jag fick förra veckan förslag till betalplan på min inledande skuldsanering. Det tog ca 2 månader att få besked efter inledande. Kan man ropa hej om man är över bron nu eller kan något skita sig fortfarande ?
Tackar högre makter för att inte ARS är inblandad.
Säker kan man inte vara förrän beslutet kommer. Men det är en bra början. Lycka tillJag fick förra veckan förslag till betalplan på min inledande skuldsanering. Det tog ca 2 månader att få besked efter inledande. Kan man ropa hej om man är över bron nu eller kan något skita sig fortfarande ?
ARS blandar sig inte in från sista dagen innan laga kraft.Jag fick förra veckan förslag till betalplan på min inledande skuldsanering. Det tog ca 2 månader att få besked efter inledande. Kan man ropa hej om man är över bron nu eller kan något skita sig fortfarande ?
Men de har ju en månad på sig att komma in med skulden från och med datum för inledande . Finns inte skulderna med i Poit efter en månad så ingår de inte i saneringen .ARS blandar sig inte in från sista dagen innan laga kraft.
Nej så funkar det inte.Men de har ju en månad på sig att komma in med skulden från och med datum för inledande . Finns inte skulderna med i Poit efter en månad så ingår de inte i saneringen .
Okej då har jag uppfattat det hela fel .Nej så funkar det inte.
Fram tills din sanering vunnit laga kraft kan ARS överklaga och lämna in en skuld.
Oh nej! Han har framtill 23:59:59 och överklaga om att han ”missat”Men de har ju en månad på sig att komma in med skulden från och med datum för inledande . Finns inte skulderna med i Poit efter en månad så ingår de inte i saneringen .