Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Jag har ansökt om skuldsanering!

Får jag ett återkrav utav CSN så kommer jag ju få det först 2025 och det är jag helt okej med och något jag ämnar att betala naturligtvis.

Min fråga gör snarare gällande hur KFM ställer sig till att jag söker skuldsanering samtidigt som jag studerar & jobbar? - DVS får CSN + lön?

Kan inte minnas läst om någon, pluggar du och söker skuldsanering så brukar det ofta blivit avslag.

Förstår jag väl med, hade också pluggat då istället för jobba, hade varit rätt skönt :)

Ja men jag tänkte jobba heltid, på mitt vanliga jobb samtidigt. Kommer inte sluta jobba bör att börja studera.

Utan tänkte jobba på dagarna - studera på kvällarn.

Ja men jag tänkte jobba heltid, på mitt vanliga jobb samtidigt. Kommer inte sluta jobba bör att börja studera.

Utan tänkte jobba på dagarna - studera på kvällarn.
Tjänar du inte för mycket för att få studiemedel ?

Tjänar du inte för mycket för att få studiemedel ?

Du kan tjäna miljoner i månader och få studiemedel - däremot får du återbetalningskrav utav CSN något år senare.

Fyller man i samband med en ansökan i hur mycket man beräknas tjäna per halvår?

Har du medvetet eller av oaktsamhet lämnat oriktiga uppgifter i din ansökan är det brottsligt.

Helt ärligt så känns det som att du gör det värre för dig själv genom att göra det.
Du reducerar dina chanser till en skuldsanering ännu mer än genom att ha skatteskuld.
@Terry_ du har kämpat alldeles för länge för att hitta genvägar som inte gynnar dig.

Ja något jävla bidragsbrott ska jag inte bli anmäld för :D

Ska kanske inte ta ut något i förskott heller, jag blev nekad vid min första ansökan för skatten inte var fastställd för 2022 det är den nu.

Innan det sitter jag still i båten med allt.

Helt ärligt så känns det som att du gör det värre för dig själv genom att göra det.
Du reducerar dina chanser till en skuldsanering ännu mer än genom att ha skatteskuld.
@Terry_ du har kämpat alldeles för länge för att hitta genvägar som inte gynnar dig.
Jag har inte för avsikt att söka CSN.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp