Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Jämka - Så här gör du: Steg för steg

Hur snabbt fick ni svar? Skickade innan nu idag och hoppas det ska hinnas med till denna lön

Hur snabbt fick ni svar? Skickade innan nu idag och hoppas det ska hinnas med till denna lön

Tog 2 dagar från när jag sökt och fick då komplettera med att svara på massor av frågor (ansökt jämkning för resor till arbetet) sedan tog det 1 dag efter jag svarat på frågorna så fick jag ett beslut.

Okey, det är så här jag jobbar på en restaurang och chef ää är alltid snabbt med lön och sånt, så lönespec gjorde han första dag av november, tror ni att han kan ändra det på lönespec så att jag kommer inte betala skatt lönen som kommer nu?

Mvh
Vad är det för restaurang som har så otroligt bråttom?

Jag har skickat in om jämkning för 2023 precis men hittade inget fält att fylla i gällande skatten man betalat under detta året? Kanske man inte behöver men enligt guiden i början av denna tråden ska man göra det. Eller är jag blind?

Jag har skickat in om jämkning för 2023 precis men hittade inget fält att fylla i gällande skatten man betalat under detta året? Kanske man inte behöver men enligt guiden i början av denna tråden ska man göra det. Eller är jag blind?
Ansöker du om jämkning gör 2023 är det 2023’s uppgifter du ska fylls i. Har ingenting med detta år att göra :)

Skickade in ansökan i fredags . Inget svar ännu. Hur lång tid har det tagit för er andra? För visa verkar det som att det gått bara på några dagar

Skickade in ansökan i fredags . Inget svar ännu. Hur lång tid har det tagit för er andra? För visa verkar det som att det gått bara på några dagar
Det beror på om du ansökt om jämkning för resten av 2022 eller 2023.

2022 går det fort ( om det inte är för sent för i år , minns i deadline men den är i november ) Det kanske också ta längre tid om du skrivit in fritext i ansökan.
För 2023 så får du besked i mitten av december per post eller kivra. Det står på skatteverkets hemsida.

2022 går det fort ( om det inte är för sent för i år , minns i deadline men den är i november ) Det kanske också ta längre tid om du skrivit in fritext i ansökan.
För 2023 så får du besked i mitten av december per post eller kivra. Det står på skatteverkets hemsida.
Precis, tog 1 dag för mig för 2022. Vid två olika tillfällen. Men när man söker för kommande år så är det mitten på december för alla oavsett när man sökte om man har Kivra. Via post början på januari tror jag de skriver på sin hemsida

Precis, tog 1 dag för mig för 2022. Vid två olika tillfällen. Men när man söker för kommande år så är det mitten på december för alla oavsett när man sökte om man har Kivra. Via post början på januari tror jag de skriver på sin hemsida

Jaha nej det gäller för 2023, har redan jämkat hela 2022. Då är det bara att vänta .

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp