Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Jämka - Så här gör du: Steg för steg

bara man får beslutet några veckor innan lön i Januari så bör det ju vara lugnt. Dom lägger ju in det direkt!

bara man får beslutet några veckor innan lön i Januari så bör det ju vara lugnt. Dom lägger ju in det direkt!
Nja. Stjärnorna som fått för sig att göra min lön går det sällan så smidigt för

Fråga, om man har råkat uppge för låg skatt man betalan in och fått jämkning okt-dec, hur kommer det slå på ev. kvarskatt blir den högre? Livrädd

Fråga, om man har råkat uppge för låg skatt man betalan in och fått jämkning okt-dec, hur kommer det slå på ev. kvarskatt blir den högre? Livrädd
Vet inte om jag förstår men har du jämkat så du betalt för lite skatt ska det betalas in

Jag har betalat rätt skatt men angav en för låg summa på jämkninsbeslutet

Alltså lägre skatt än jag betalat in

Du angav lägre skatt än du betalat in? Du har alltså betalat in mer skatt än du skrev på jämkningsansökan?
Då bör du rimligen få tillbaka pengar nästa år, efter du har deklarerat.

Jag har betalat in mera skatt ja, så det är inte till min nackdel i detta fall? Puh i så fall

Vad säger de när de ringer och vill dubbelkolla så ränteutgifterna man uppgav stämmer? Vill de ha några bevis?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp