- Meddelanden
- 6 045
- Mottagna reaktioner
- 2 812
- Poäng
- 1 987
Jag har med fått det beslutet och även en kompis till migHmm aldrig sett. Har du skrivit fel någonstans. Man väljer att jämka över hela året och de ska räkna på det ?

Jag har med fått det beslutet och även en kompis till migHmm aldrig sett. Har du skrivit fel någonstans. Man väljer att jämka över hela året och de ska räkna på det ?

Kontakta den handläggaren som står där uppe i hörnet på din ansökan. Och be han göra om det över hela resterande år.Är det någon idé att göra en ny ansökan i augusti
Ist är måste jag kontakta dom nu
Och vad kan jag skrivit fel
Är det säkert att ditt underskott hamnar lika som deklarationen? Lite där man behöver ha koll.Hoppas detta med för summan som anges i beslutet är samma summa som det jag har fått i lön hittills
tror inte jag gjorde fel när jag fyllde i alla siffror iaf
Jag följde guiden på första sidan i detta inlägg
Punkt 4 fyllde jag i det jag tjänat hittills vilket var
111,404kr
Punkt 5 hur mycket skatt det dragits från lön
Vilket är 24,000kr
Punkt 6 val av månad vilket blev maj-december
Punkt 7 hur mycket jag skulle tjäna resten av året
Vilket blev 252,000kr
Punkt 8 blev samma som innan 252,000kr
Punkt 10 fyll i ditt underskott vilket enligt deklarationen är 138,000kr
är det något ni kunniga ser som är fel???
Första gg jag jämnka
Gjorde som i guiden tog deklarationen som kom i år och skrev det underskottet som fanns därÄr det säkert att ditt underskott hamnar lika som deklarationen? Lite där man behöver ha koll.
Har du fyllt i någon konstig summa för kommande inkomster, ruta 07 ? T.ex. att du även där fyllt i samma summa som du gjorde i ruta 02?