- Meddelanden
- 388
- Mottagna reaktioner
- 372
- Poäng
- 477
Är det bara jag eller känner ni också att det är integritets kränkande att få brev från Kronofogden? Jag bor i en mindre ort, brevbärarna bor även dem i kommunen och man hälsar om man möts i butikerna Mm. Tycker såklart att det är pinsamt och kränkande att hen vet att man har "problem". Vet inte vilken typ av sekretess dem går under heller eller om det typ diskuteras med andra i hens omgivning. Typ xx får alltid massa kfm brev...
Är det tvunget att printa den jäkla loggan på utsidan av kuvertet? Räcker väl med illamåendet man får när man öppnar posten...
så klart hade det varit bättre att aldrig ens hamna i den situationen men nu när man väl har gjort det behöver det ju inte synas så tydligt. Ibland hamnar ju posten fel, man behöver be någon annan ta hand om posten osv...
Eller är det bara jag som är "känslig"?
Är det tvunget att printa den jäkla loggan på utsidan av kuvertet? Räcker väl med illamåendet man får när man öppnar posten...
så klart hade det varit bättre att aldrig ens hamna i den situationen men nu när man väl har gjort det behöver det ju inte synas så tydligt. Ibland hamnar ju posten fel, man behöver be någon annan ta hand om posten osv...
Eller är det bara jag som är "känslig"?