Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Integritet - Kronofogden

Jag bryr mig inte vad andra tycker och tänker om mig.

Idag kom kronofogden hem till mig, men det var inte mig hon sökte efter. De hade ringt på fel dörr.
Det är många som har samma efternamn i min trappuppgång :)
tänker lite som dig faktiskt, innan tyckte jag det var hemskt om dom skulle ringa på dörren eller folk skulle veta. jag skiter faktiskt i det idag för man vet ju att man inte är ensam med dessa problemen och att en dag blir det bra =)

tänker lite som dig faktiskt, innan tyckte jag det var hemskt om dom skulle ringa på dörren eller folk skulle veta. jag skiter faktiskt i det idag för man vet ju att man inte är ensam med dessa problemen och att en dag blir det bra =)

jag tror detta är ett stort problem för de flesta i samhället - att man bryr sig för mycket om vad folk tycker och tänker om en. Ett stort problem jag haft i varje fall.

det viktigaste av allt egentligen är väl vad man tycker och tänker om sig själv.

jag tror detta är ett stort problem för de flesta i samhället - att man bryr sig för mycket om vad folk tycker och tänker om en. Ett stort problem jag haft i varje fall.

det viktigaste av allt egentligen är väl vad man tycker och tänker om sig själv.
Ja jag med och hur det än är så känner man ju skam över situationen man hamnat i gjorde jag i alla fall.
Jag skämdes över mig själv och tyckte jag var en dålig människa som inte skötte mig o mina räkningar/skulder.
Kände mig faktiskt kriminell utan att vara det tog på både psyket o självförtroendet:(

Förr kände jag skuld o skam över min situation, spel shopping och ett otroligt destruktivt beteende. Mitt år med löneutmätning, behandling, stödet härifrån har gjort mig till en betydligt trevligare människa, framför allt mot mig själv. Fy fan vad jag har känt skam över hur jag kunde hamna där jag gjorde, men gud vad jag lärt mig mycket. Ju mer jag jobbar med mig själv, ju längre bort e skammen. Att, själv ta ansvar över min egen ekonomi, att betala av med egna medel är min rehabilitering. Ingen annan kan eller ska ta ansvar för hur det blev. I väntans tider för betalningsplan för skuldsanering, och går det igenom så känner jag inget annat n tacksamhet ❤️

håller med dig fullständigt, jag brydde mig alltid innan vad andra tyckte =) idag skiter jag i det faktiskt. krnofogden ringde för 2 dagar sen på dörren och bad mig skriva på , inga problem alls eller kändes konstigt !

Förr kände jag skuld o skam över min situation, spel shopping och ett otroligt destruktivt beteende. Mitt år med löneutmätning, behandling, stödet härifrån har gjort mig till en betydligt trevligare människa, framför allt mot mig själv. Fy fan vad jag har känt skam över hur jag kunde hamna där jag gjorde, men gud vad jag lärt mig mycket. Ju mer jag jobbar med mig själv, ju längre bort e skammen. Att, själv ta ansvar över min egen ekonomi, att betala av med egna medel är min rehabilitering. Ingen annan kan eller ska ta ansvar för hur det blev. I väntans tider för betalningsplan för skuldsanering, och går det igenom så känner jag inget annat n tacksamhet ❤️
känner likadant att jag vill själv lösa problemet denna gången, fått hjälp 2 gånger med stora lån ! denna gången ska jag själv betala bort 300k genom löneutmätning , hade säkert fått hjälp igen . men nej jag känner jag behöver fixa det själv denna gång

Finns det inte möjlighet att köra Kivra?

känner likadant att jag vill själv lösa problemet denna gången, fått hjälp 2 gånger med stora lån ! denna gången ska jag själv betala bort 300k genom löneutmätning , hade säkert fått hjälp igen . men nej jag känner jag behöver fixa det själv denna gång
Det är en del av rehabiliteringen att själv göra om o göra rätt, att lära sig å vända vrida o planera bra jobbat

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp