Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Inse att det är slut

Har testat. Men förstår inte hur jag ska räkna riktigt. Om jag blir inneboende ska jag räkna med dennes inkomster då? Min särbos? Eller ingen? Ska jag halvera barnbidraget?

Eftersom du ska bli inneboende så räknas inte du som sambo längre, m a o ska inte din hyresvärds inkomster tas med, inte heller din nuvarande sambos heller.

Mycket tankar som sagt. Hur fungerar det egentligen? Mindre skulder exempelvis, kanske blir en tia eller två att betala på. Det finns ingen nedre gräns?
De som får beslut i att inte betala nånting, vad grundar sig det i? Ingen inkomst? För många fordringsägare?
Hört man kan få mindre än 5 år, vilka får det?

Mycket tankar som sagt. Hur fungerar det egentligen? Mindre skulder exempelvis, kanske blir en tia eller två att betala på. Det finns ingen nedre gräns?
De som får beslut i att inte betala nånting, vad grundar sig det i? Ingen inkomst? För många fordringsägare?

Ingen nedre vad jag vet..
Dom som slipper betala beror endast på bristande betalningsförmåga, går intr att få det pga sociala skäl etc.

Det är tänkt att vara riktat mot sådana som snart är pensionärer samt i fall där barn påverkas extra mycket.

Ingen nedre vad jag vet..
Dom som slipper betala beror endast på bristande betalningsförmåga, går intr att få det pga sociala skäl etc.

Det är tänkt att vara riktat mot sådana som snart är pensionärer samt i fall där barn påverkas extra mycket.

Tack. Ska knåpa ihop det personliga brevet nu.
På skulder, måste jag nu direkt skriva exakt skuld? Är lite osäker på några.

Min man ansökte i början på maj, inte hört ett ljud...

Hur lång är handläggningstiden nu? De som har inledande nu, när ansökte dom?

Hur lång är en bit snöre?

Jag har ingen aning faktiskt, kolla på kfms hemsida, det uppdateras varje vecka hur det ligger till där

Om jag har förstått det rätt, så får inte fordringsägarna ta ut mer ränta när man har skuldsanering. I mitt fall skulle det innebära att jag skulle bli skuldfri på under 4 år utan att skulderna skrivs ner, bara jag slapp all hysterisk ränta.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp