Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Inledande skusan nr 2

Digitalt.

Hej fick också förslag idag men handläggaren ringde ej mig utan kom direkt på Kivra , bra eller dåligt vet jag ej.

Ska ringa och godkänna det på månd , hoppas det går vägen för båda oss :)

Hej fick också förslag idag men handläggaren ringde ej mig utan kom direkt på Kivra , bra eller dåligt vet jag ej.

Vad roligt att höra! Jag håller verkligen tummarna för att det går vägen för dig!

när fick du inledande?

Fortfarande inte fått betalplanen. Det är väl märkligt? I tisdags gjorde han klart allt.

Fortfarande inte fått betalplanen. Det är väl märkligt? I tisdags gjorde han klart allt.
Tror att dom har extremt mycket att göra nu innan midsommar och sem . Släng iväg ett mejl och fråga vart betalplanen tagit vägen ? Han kanske glömt att skicka den bara .

Tror att dom har extremt mycket att göra nu innan midsommar och sem . Släng iväg ett mejl och fråga vart betalplanen tagit vägen ? Han kanske glömt att skicka den bara .
Ska testa att ringa imorgon. Jag mejlade han för 4v sen angående om att mina utgifter har förändrats. Tog 3v innan jag fick svar på mejlet.

12v sedan inledande. Ingen betalplan än och inte heller ett avslag.
Han hade inte glömt skicka betalplanen. Han var bara inte klar sa handläggaren. Men att det ska ta 2v att färdigställa ett förslag till skusan känns ju orimligt. Nu känns det mer som att det lutar mot ett avslag känner jag när det tar sån här lång tid.

12v sedan inledande. Ingen betalplan än och inte heller ett avslag.
Han hade inte glömt skicka betalplanen. Han var bara inte klar sa handläggaren. Men att det ska ta 2v att färdigställa ett förslag till skusan känns ju orimligt. Nu känns det mer som att det lutar mot ett avslag känner jag när det tar sån här lång tid.
Hej ja kanske, jag fick som sagt inledande för cirka 6-8 veckor sedan och godkänt betalplanen förra veckan så väntar på om nån ska motsätta sig förslaget.

Hoppas det går vägen för dig !

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp