Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Inledande skusan nr 2

Nu under inledande betalar jag 11.700, ska göra det fram till september. Sen ska jag betala 4000kr. Under utmätningen betalade jag 12.400kr ca.
Först och främst, STORT GRATTIS till förslaget. Nu är det nära!!! Håller tummar och tår för att det går hela vägen nu!
Och OJ. Vilken skillnad.
Läste anledningen. Förståeligt.

Först och främst, STORT GRATTIS till förslaget. Nu är det nära!!! Håller tummar och tår för att det går hela vägen nu!
Och OJ. Vilken skillnad.
Fick inledande i veckan, ska betala 21000:- . Under utmätning betalade jag 19600:-
Nu får man bara vänta på nästa besked, bara hoppas på att det går vägen, men en bit på väg. Kan betalplanen kortas ner nästa gång man söker, om man inte får sanering nu? Med tanke på att man betalar under inledande.

Fick inledande i veckan, ska betala 21000:- . Under utmätning betalade jag 19600:-
Nu får man bara vänta på nästa besked, bara hoppas på att det går vägen, men en bit på väg. Kan betalplanen kortas ner nästa gång man söker, om man inte får sanering nu? Med tanke på att man betalar under inledande.
Inte pga att du har inledande nu. Det är isåfall andra omständigheter som avgör om kortare betalplan nästa ansökan om du får avslag denna gången.

Varför blev den högre?

Hur fungerar det under tiden innan inledande?
Utmätning
Sen.... paus för att räkna ut vad som ska betalas under inledande...
Sen väntan på nytt beslut och bet.plan under skukdsanering.

Vem är det som räknar ut allt kf?
Ska man betala in till olika el endast ett konto,?

Poit hur ser man tillbaks och framåt måste man vara kund inloggad?

Många frågor
Tacksam för svar

Varför blev den högre?

Hur fungerar det under tiden innan inledande?
Utmätning
Sen.... paus för att räkna ut vad som ska betalas under inledande...
Sen väntan på nytt beslut och bet.plan under skukdsanering.

Vem är det som räknar ut allt kf?
Ska man betala in till olika el endast ett konto,?

Poit hur ser man tillbaks och framåt måste man vara kund inloggad?

Många frågor
Tacksam för svar
För att det inte är samma förutsättningar idag som när beslutet för löneutmätning togs. T.ex ökad inkomst eller billigare boende.

Och OJ. Vilken skillnad.
Tack snälla! Jag hoppas verkligen det går vägen denna gång. Ekonomiskt är det verkligen en jäkla skillnad!

Nu har det gått snart 7 veckor sedan jag fick förslaget till betalplan. Har inte hört ett ett ord sen dess. Eviga väntan.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp