- Meddelanden
- 339
- Mottagna reaktioner
- 181
- Poäng
- 367
Jag kommer ha överskott tack vare aktier i år typ andra gången någonsin , blir dock en dyster historia nästa år i den här takten
195k hade jag betalt i räntor !!!HOLY FUCK !!!! 200K i U-skott
Har det uppkommit riktig ränta eller är det bara en avgift dom tar ut? Mina större poster var Northmill, fairlo, ferratum och svea.Kollar igenom deklarationen och fattar inget. Har lånat från day pay många gånger (16) och lånar man 2000 betalar man ca 300-400 extra när man betalar tillbaka. Det borde vara massor i ränta eller? Tror de går under ambrion finans och där står det endast 760??vet någon varför.
Den e jävligt sur den med195k hade jag betalt i räntor !!!
Har inte riktigt haft koll på det ska jag erkänna…mina största var också Northmill, Ferratum och santander samt bolånet sen hade jag en massa små. Totalt 103000 i räntor
NejInte gråa strumpor alltså...
Gröna...?
Jättekonstigt .Kollar igenom deklarationen och fattar inget. Har lånat från day pay många gånger (16) och lånar man 2000 betalar man ca 300-400 extra när man betalar tillbaka. Det borde vara massor i ränta eller? Tror de går under ambrion finans och där står det endast 760??vet någon varför.
Tack, det stämmer nog, Fairlo tog jag förra året och är den enda nya kreditgivaren jag har.