Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Inkomstdeklarationen idag börjar de skicka ut

Jag kommer ha överskott tack vare aktier i år typ andra gången någonsin , blir dock en dyster historia nästa år i den här takten

Kollar igenom deklarationen och fattar inget. Har lånat från day pay många gånger (16) och lånar man 2000 betalar man ca 300-400 extra när man betalar tillbaka. Det borde vara massor i ränta eller? Tror de går under ambrion finans och där står det endast 760??vet någon varför.

Kollar igenom deklarationen och fattar inget. Har lånat från day pay många gånger (16) och lånar man 2000 betalar man ca 300-400 extra när man betalar tillbaka. Det borde vara massor i ränta eller? Tror de går under ambrion finans och där står det endast 760??vet någon varför.
Har det uppkommit riktig ränta eller är det bara en avgift dom tar ut? Mina större poster var Northmill, fairlo, ferratum och svea.
Totalt var min inbetalda räntor 48 000.

Jättekonstigt .
Jag lånat 1000 kr och ränta var 360 .
Ring dem imorgon och fråga .

Fattar inte det här med att ”ta bort” underskott, kan nån förklara eller länka vad det innebär?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp