- Meddelanden
- 3 736
- Mottagna reaktioner
- 2 657
- Poäng
- 1 737
Det var du som presenterade idén om att privatpersoner inte skulle få hyra ut bostäder, inte jag.Din läsförståelse är inte den bästa va?
Det var du som presenterade idén om att privatpersoner inte skulle få hyra ut bostäder, inte jag.Din läsförståelse är inte den bästa va?
Det finns inte sedan några decennier tillbaka, men vi har ju ett annat Arbetarnas Paradis, Demokratiska Folkrepubliken Korea, gemenlgen kallat Nordkorea. Mmm... kimchi.Tror du får flytta till Östtyskland..
Herregud…Det var du som presenterade idén om att privatpersoner inte skulle få hyra ut bostäder, inte jag.
Du borde bli politiker, din förmåga att undvika frågeställningen är imponerande.Herregud…
Din läsförmåga är fantastisk. Du är dessutom rätt otrevlig så vi låter det vara där.Du borde bli politiker, din förmåga att undvika frågeställningen är imponerande.
Det finns ju inte kvar. Dock finns det länder där hyresbostäder är väldigt reglerad. Schweiz till exempel.Tror du får flytta till Östtyskland..
Det var en udda slutsats? Finns ju 0 besittningsrätt för hyresgäster på sommarstugor….Ska man få hyra ut sin sommarstuga (fastighet) en vecka per sommar eller ska staten konfiskera alla fritidshus?
Inte bra med personliga påhopp. Alla har olika referensramar och perspektiv. Argumentera istället.Din läsförståelse är inte den bästa va?
Förstår vad du menar men om du läser igenom så blev alla helt plötsligt komiker. Har inget mer att tillföra när man inte läser vad jag skriver och sen kommer med sarkastiska svar.Inte bra med personliga påhopp. Alla har olika referensramar och perspektiv. Argumentera istället.
Reglerade bostadsbolag. Helst icke vinstdrivande.