Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Hyreslägenhet, kreditupplysning?

Så vem ska få hyra ut bostäder...?
Om privatpersoner inte får så blir ju privatägda bolag diskade på en gång (antar jag, annars har det ingen funktion) kvar blir allmännyttan och möjligen staten då.
Gäller att folk skyndar sig att riva attefallshusen om olyckan att en sådan bestämmelse skulle drabba landet.

Jag skrev nyligen på kontrakt för hyreslägenhet trots många anmärkningar. Jag vet ju att jag kommer att sköta mina hyresbetalningar, men det vet ju inte hyresvärdens. Så jag är otroligt tacksam för att de gav mig chansen!

Vissa förstår jag inte hur fasen dom får hyreskontrakt överhuvudtaget, avhysningsärenen gång på gång och hinner knappt flytta till ny adress innan man hör av sig och vill ha anstånd med löneutmätning pga hyresskuld.

Vissa förstår jag inte hur fasen dom får hyreskontrakt överhuvudtaget, avhysningsärenen gång på gång och hinner knappt flytta till ny adress innan man hör av sig och vill ha anstånd med löneutmätning pga hyresskuld.
Hade ju inte hänt om endast staten eller godkända icke vinstdrivande bolag ägt alla hyresfastigheter.

Hade ju inte hänt om endast staten eller godkända icke vinstdrivande bolag ägt alla hyresfastigheter.
Ja då skulle dom kanske få bo kvar. Icke vinstdrivande är det kanske inte så centralt med intäkter, så gör inte så mycket om man missar betala hyran i några månader för några lägenheter.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp