Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Hyrbil genom försäkringsbolag med skulder hos kfm

Hertz tar en liten upplysning när man hyr via försäkring hos dom. Gjorde det senast i januari eller februari.

Skulle säga att de beror på var man hyr också. Vissa kräver 1500kr deposition istället :)

Hertz tar en liten upplysning när man hyr via försäkring hos dom. Gjorde det senast i januari eller februari.

Jag har hyrt hos just hertz flera gånger och det har aldrig tagits upplysning på mig, vare sig det varit privathyra eller försäkringshyra.

Jag har hyrt hos just hertz flera gånger och det har aldrig tagits upplysning på mig, vare sig det varit privathyra eller försäkringshyra.
Hur vet du det? Vid en mindre snabbkoll så får man inget meddelande att så skett.

Haha, de reserverade 25% av beräknad kostnad på mitt kort och tog upplysning!!
Jag som trott jag ser reko och ärlig ut :facejoy:
Hyrde på okq8, där betalade jag när jag var klar. Ingen reservation eller något sånt "litar på dig"

Hyrde via Europcar i december i försäkringsärende och kreditupplysning togs trots deposition osv.

Hur vet du det? Vid en mindre snabbkoll så får man inget meddelande att så skett.
Oklart vad en sådan "mindre snabbkoll" är. Görs en kreditupplysning ska det meddelas personen. Paragraf 11 kreditupplysningslagen

Oklart vad en sådan "mindre snabbkoll" är. Görs en kreditupplysning ska det meddelas personen. Paragraf 11 kreditupplysningslagen
Finns företag som säljer enkla upplysningar där man får rött eller grönt när man söker på ett personnummer. Vid rött listas alla betalningsanmärkningar och skulder till KF.
Jag har gjort några tusen sådana i mina dar.
Enda sättet personen i fråga får reda på att jag gjort en koll är om jag säger det till honom/henne.

Finns företag som säljer enkla upplysningar där man får rött eller grönt när man söker på ett personnummer. Vid rött listas alla betalningsanmärkningar och skulder till KF.
Jag har gjort några tusen sådana i mina dar.
Enda sättet personen i fråga får reda på att jag gjort en koll är om jag säger det till honom/henne.
Lät inte som dom följer lagen då nä

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp