Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Hyrbil genom försäkringsbolag med skulder hos kfm

Finns företag som säljer enkla upplysningar där man får rött eller grönt när man söker på ett personnummer. Vid rött listas alla betalningsanmärkningar och skulder till KF.
Jag har gjort några tusen sådana i mina dar.
Enda sättet personen i fråga får reda på att jag gjort en koll är om jag säger det till honom/henne.
Det stämmer, men ”trafikljusets” färg baseras på en kreditupplysning i grunden. Man bygger en mall som används för att visa rött eller grönt. Jag har även byggt mallar med gult ljus, typ manuell hantering av kreditprövning.

Jag har också gjort massor av upplysningar den vägen, även gjort mallar för det. Och i alla mina fall så skickas en kopia till personen i fråga, helt enligt lag.

Såg nyss en jag vet har beslutad skuldsanering och löneutmätning som verkställighet fått hyra på okq8

Både skuldsanering och löneutmätning samtidigt, det låter knapert i kassan…
Ja jag vet inte hur man löser det, jag tror frun/sambon inte har skulder, kanske hon som får slanta in.
Är tyvärr en sån där hopplös, skulle kunna gå igenom en handfull skuldsaneringar och fortfarande inte lyckas betala fakturor i tid.

Ja jag vet inte hur man löser det, jag tror frun/sambon inte har skulder, kanske hon som får slanta in.
Är tyvärr en sån där hopplös, skulle kunna gå igenom en handfull skuldsaneringar och fortfarande inte lyckas betala fakturor i tid.
Jo, på något sätt överlever hen ju, kanske lite osynlig sidoinkomst också.
Låter ju lite besvärligt att betala skuldsaneringen, om det inte är noll-plan, men då bör väl också löneutmätningen iofs vara noll-plan?

Jo, på något sätt överlever hen ju, kanske lite osynlig sidoinkomst också.
Låter ju lite besvärligt att betala skuldsaneringen, om det inte är noll-plan, men då bör väl också löneutmätningen iofs vara noll-plan?

Vad jag minns när jag bad en handläggare kolla var der inte nollplan

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp