Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Hyrbil genom försäkringsbolag med skulder hos kfm

Hej!
Har en liten fråga, undrar om någon här vet om man kan hyra ersättningsbil via försäkringsbolaget fast man har skulder hos Kfm? Behöver en bil för min är på verkstad. Försäkringsbolaget betalar hyrbilen.

Ingen har någonsin gjort kreditupplysning på mig vid försäkringshyra

Ok, tack för svar!:tummen:
Blev lite osäker efter som hon på uthyrningstället nämde kreditupplysning när jag ville boka en bil.

Jag fick frågan om jag hade betalningsanmärkning när jag hyrde förra sommaren. Och det togs kreditupplysning. Det var ett försäkringsärende. Hertz var det.

Tack för svar! Fick du hyra ändå?
Eller du hade inga betalningsanmärkningar kanske?

Tack för svar! Fick du hyra ändå?
Eller du hade inga betalningsanmärkningar kanske?
Inga anmärkningar men inte så bra score. Jag antar dock att det bara var anmärkning som spelade roll.

De reserverar ju även förväntad summa direkt så det finns ju även det som säkerhet för dom.

Det kanske varierar. Jag ser kanske pålitlig ut eller nåt ;)

Hej!
Har en liten fråga, undrar om någon här vet om man kan hyra ersättningsbil via försäkringsbolaget fast man har skulder hos Kfm? Behöver en bil för min är på verkstad. Försäkringsbolaget betalar hyrbilen.
Jag hade det under min skuldsanering då min/vår bil var på verkstad för en plåtskada. Försäkringsärende så försäkringsbolaget betalde för hyrbilen.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp