Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Hur snabbt kommer delgivningsmannen?

Men du slapp väl besök i helgen? Då kan du sova gott inatt och ringa imorgon bitti.

Ringer du imorn så slipper du väl delgivningsman? Det ordnar sig ska du se.. :)

Men du slapp väl besök i helgen? Då kan du sova gott inatt och ringa imorgon bitti.

Ringer du imorn så slipper du väl delgivningsman? Det ordnar sig ska du se.. :)

Tack för ert peppande.

Är bara så skönt att skriva av sig. Tankarna rullar hela tiden, hoppas så att de hinner stoppa delgivningsmannen.
Rädd att min partner är hemma och öppnar...
Bor granne med mina svärföräldrar , som är väldigt nyfikna.

Be att få numret till teamledaren på delgivningen i ditt område. Prata eller maila med denne så ser de ju att du är delgiven. Det löser sig, men jag vet precis hur den där stressen känns!

Be att få numret till teamledaren på delgivningen i ditt område. Prata eller maila med denne så ser de ju att du är delgiven. Det löser sig, men jag vet precis hur den där stressen känns!

Tack för tips, skall göra det. Hoppas bara att det inte är försent .
Undra om de kan stoppa även om det redan gått ut till en Delgivningsman ...?

Lite uppdatering för den som önskar.

Ringde i morse och pratade med en mkt bra kvinna som verkligen tog tag i detta,hon hittade felet, den som delgav mig först över tele på båda ärenderna skrev samma kontrollnummer på papperna, hon missade att det var två olika nummer, bajs säger.
Dom har nu skickat mail och ringt till delgivningsavd och betalningsförlägningensavd, jag har också talat med dem, och det skall göra allt de kan för att stoppa att en delgivningsman kommer hem. Jag skall ringa dem senare i em för att höra statusen.
Jag hoppas att jag snart kan andas ut.....

Lite uppdatering för den som önskar.

Ringde i morse och pratade med en mkt bra kvinna som verkligen tog tag i detta,hon hittade felet, den som delgav mig först över tele på båda ärenderna skrev samma kontrollnummer på papperna, hon missade att det var två olika nummer, bajs säger.
Dom har nu skickat mail och ringt till delgivningsavd och betalningsförlägningensavd, jag har också talat med dem, och det skall göra allt de kan för att stoppa att en delgivningsman kommer hem. Jag skall ringa dem senare i em för att höra statusen.
Jag hoppas att jag snart kan andas ut.....
Hur gick det?

Jag ska ut och delge i ett område i morgon.. tror papperna togs ut i slutet av förra veckan

Vart ska du då Lasseman? På ett ungefär? Eller du kanske inte kan skriva ut det?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp