Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Hur snabbt kommer delgivningsmannen?

Jag blev delgiven 2 ärenden över tele , men i dag när jag ringde kronofogden i ett annat ärende, säger de att bara ett ärende är delgivet. Katastrof! De har skickat det till delgivningsavdelningen i dag. Hur snabbt tror ni att de kommer och letar efter mig?? Katastrof om de kommer under helgen. Kan det gå så fort??
Jag blev delgiven igen över tele, men tjejen sa att det registreras inte förren på måndag .

Mitt äktenskap och liv är slut om de kommer hem till oss

Jag blev delgiven 2 ärenden över tele , men i dag när jag ringde kronofogden i ett annat ärende, säger de att bara ett ärende är delgivet. Katastrof! De har skickat det till delgivningsavdelningen i dag. Hur snabbt tror ni att de kommer och letar efter mig?? Katastrof om de kommer under helgen. Kan det gå så fort??
Jag blev delgiven igen över tele, men tjejen sa att det registreras inte förren på måndag .

Mitt äktenskap och liv är slut om de kommer hem till oss

När fick du hem delgivningskvitton för ovan nämnda ärenden? Har du även fått påminnelser för dessa?

När fick du hem delgivningskvitton för ovan nämnda ärenden? Har du även fått påminnelser för dessa?

Jag väntade in påminnelsen,och när den kom ringde jag och blev delgiven över telefonen, vilket har fungerat bra tidigare. Men tyvärr har något felas hos kronofogden, mänskliga faktorn skyllde de på.

De hade lämnat över ärendet till delgivningsavd i går.

Jag blev delgiven igen igår i samma ärende....
Undra hur snabbt de stoppar delgivningsmannen......?

Har du blivit delgiven via telefon så bör det inte komma någon delgivningsman.
Men ring igen på måndag för att kolla.

Har du blivit delgiven via telefon så bör det inte komma någon delgivningsman.
Men ring igen på måndag för att kolla.

Jag hoppas verkligen det! Vet ju inte hur snabbt det går ut från delgivningsavdelningen...
Ringer dem på måndag och hör igen ..,

Ingen mera som har tankar, erfarenhet ??
Är så otroligt nervös att de hinner komma hit. Om jag ej är hemma, går de då till huset bredvid? Om det är min partner som öppnar, vad säger dom gör dom då ??

Ingen mera som har tankar, erfarenhet ??
Är så otroligt nervös att de hinner komma hit. Om jag ej är hemma, går de då till huset bredvid? Om det är min partner som öppnar, vad säger dom gör dom då ??

Jag tror inte att du får något besök denna helg. Ifall det skulle ske kommer delgivningsmannen lämna ett papper om att du söks för delgivning och att du gör bäst i att kontakta honom/henne så fort som möjligt.

Vet att jag är tjatig , har ingen att prata med om detta, skönt bara att få skriva av sig lite,är så orolig att de inte hinner att stoppa delgivningsmannen/kvinnan. Jag hoppas och ber att de lyckas med det. Många tankar i huvudet , om delgivningsavd fick ärendet i går, hur snabbt åker de ut, går det att stoppa....
Blir katastrof om de kommer hem......

Har sovit så dåligt i två nätter nu, ligger bara och tänker ..
Kommer att ringa kronofogden direkt i morgonbitti, hoppas att de har något svar till mig då....

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp