Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Hur ska man orka,vårat barn dog o kommer kronofogden ta försäkrings pengarna?

Åhhh, så hemskt. -:(

Ja de är en mardröm allting....men bara ta sig igenom allt o ja hoppas ja kan börja jobba efter sommaren o sen bli helt skuldfri till nästa sommar...de är mitt mål men just nu är målet o överleva dagen typ:/ Vi väntar på svar från odubktionen o alla provsvar:(

Ja de är en mardröm allting....men bara ta sig igenom allt o ja hoppas ja kan börja jobba efter sommaren o sen bli helt skuldfri till nästa sommar...de är mitt mål men just nu är målet o överleva dagen typ:/ Vi väntar på svar från odubktionen o alla provsvar:(
Hur långt in i graviditeten var du ? -:(

Beklagar verkligen sorgen:(❤️
Mitt barn dog också i magen och jag hade gravidförsäkring och skuld hos KF.
Det blev utbetalat och inget KF drog.

Ta hand om varandra❤️

Vilket bolag hade du o vad krävdes för att pengarna skulle betalas ut?:/ Har begärt min journal som dom ville ha in men har ej fått den hemskickad än:(

Vilket bolag hade du o vad krävdes för att pengarna skulle betalas ut?:/ Har begärt min journal som dom ville ha in men har ej fått den hemskickad än:(
Detta är 17 år sen nu. Men hade trygg hansa, jag ringde och fick skicka in papper sen betaldes det ut.
Kan man inte se sin journal på 1177 om man loggar in (?)
Hoppas den kommer snart❤️ För mig är det helt oförståeligt att man i sorgen ska behöva tänka på att skicka papper osv, borde kunna lösas ändå.

Detta är 17 år sen nu. Men hade trygg hansa, jag ringde och fick skicka in papper sen betaldes det ut.
Kan man inte se sin journal på 1177 om man loggar in (?)
Hoppas den kommer snart❤️ För mig är det helt oförståeligt att man i sorgen ska behöva tänka på att skicka papper osv, borde kunna lösas ändå.

Jag prata med förlossningen innan ja åkte hem o dom skulle skicka min journal...ringde igår morse o hon skulle ringa upp under dagen me mer info men ingen ringde. Loggade in på 1177 och nyare journaler som är 14 dagar visas inte tydligen :( Önska bara man kunde få klart detta :(

Beklagar sorgen! Finns inga ord egentligen!

Jag prata med förlossningen innan ja åkte hem o dom skulle skicka min journal...ringde igår morse o hon skulle ringa upp under dagen me mer info men ingen ringde. Loggade in på 1177 och nyare journaler som är 14 dagar visas inte tydligen :( Önska bara man kunde få klart detta :(
Tycker alla journaler borde finnas där.
Tycker det är jäkligt nonchalant att man ska behöva jaga i en stund som denna.
Du får nog tyvärr ringa igen:(

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp