Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Hur många har gått ut svenska kyrkan ?

Vet du om det stämmer att man måste gå ur senaste november varje år för det ska börja gälla direkt ? :)

Ja, det stämmer. Missade det första året så året efter gick jag ur i god tid. Och det börjar gälla 1 januari året efter du gått ur så 2021 om du går ur nu.

Senast ändrad:
Och vem bryr sig om det? Ner i backen kommer man oavsett
Ja och minneslund hade jag tänkt.
Men man kanske inte får det heller om man inte är med i kyrkan.
Är med än så länge ialla fall
Men man verkar spara en del pengar om man går ur.
Får fundera på det.

Förstår och det är klart du ska våga säga var. Människans värde är lika oavsett kultur, ursprung läggning mm
Kram❤️❤️

Jag är judinna så det borde avslöja rätt så bra :/ Min tornedalsfinska farmor var väldigt troende kristen och även på farfars sida har man varit väldigt aktiv inom kyrkan så det är ju en väldans kontrast.
Kram och tack för dina fina ord! Tyvärr tycker väldigt många (och ständigt ökande antal) människor att man ska skämmas.. och ja jag pratar inte om NMR för de rör mig inte i ryggen utan andra. Men vill inte snacka för mycket politik här.

Jag är judinna så det borde avslöja rätt så bra :/ Min tornedalsfinska farmor var väldigt troende kristen och även på farfars sida har man varit väldigt aktiv inom kyrkan så det är ju en väldans kontrast.
Kram och tack för dina fina ord! Tyvärr tycker väldigt många (och ständigt ökande antal) människor att man ska skämmas.. och ja jag pratar inte om NMR för de rör mig inte i ryggen utan andra. Men vill inte snacka för mycket politik här.
Du ska absolut inte skämmas ❤️ Bryr mig mer om hur människor är än vad dom kommer ifrån eller har för bakgrund ❤️
Gillar alla människor oavsett ❤️
Tycker du verkar vara en mycket trevlig person och det är viktigast
Kram❤️

Sjukt att folk fortfarande tror att NMR är största problemet här... Var stolt över ditt ursprung!

Du ska absolut inte skämmas ❤️ Bryr mig mer om hur människor är än vad dom kommer ifrån eller har för bakgrund ❤️
Gillar alla människor oavsett ❤️
Tycker du verkar vara en mycket trevlig person och det är viktigast
Kram❤️

Åh tack så mycket du verkar vara mycket trevlig och godhjärtad person själv <3 Kram

Jag skäms inte idag men var ganska utsatt när jag var yngre. Har valt att bo där jag bor idag och inte Malmö exempelvis eftersom att det är säkrast.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp