- Meddelanden
- 133
- Mottagna reaktioner
- 103
- Poäng
- 297
Svar ja, både per mail och telefon, på slutet kändes det mest som vi blev vänner...
Hej, du skriver att du svarade på föreläggande efter påminnelse? Menar du att du fick från kf att inkomma med info om inkomst men väntade på påminnelsen ? Bara så jag förstår rätt, mannen har också fått att inkomma med info om inkomst men har hört att man kan vänta på att få påminnelse, därav fråganJag sökte i början på december 2024, släppte allt i Januari 2025, fick inledande i början på Juni, förslag till beslut kom i slutet på Juli, nu har det också vunnit laga kraft.
Hann inte gå till löneutmätning, jag drog ut på allt och svarade på föreläggande efter påminnelse och ytterligare ca 1 vecka på allt.
Nej, jag tror hen syftar på betalningsförelägganden och inte inkomstredovisning.Hej, du skriver att du svarade på föreläggande efter påminnelse? Menar du att du fick från kf att inkomma med info om inkomst men väntade på påminnelsen ? Bara så jag förstår rätt, mannen har också fått att inkomma med info om inkomst men har hört att man kan vänta på att få påminnelse, därav frågan
Vänligen
Åh jag förstår tack ☺️Nej, jag tror hen syftar på betalningsförelägganden och inte inkomstredovisning.