Kör dom med instantor ? Står inget om det?
Jag fick nyligen lån där och då gick det via instantor.Kör dom med instantor ? Står inget om det?
Dom kollar i första hand din inkomst. Är den tvivelaktig så kommer dom begära anställings/inkomst bevis.Ok jag fick ett lån utbetalt från avida 1 mars på 300.000 , vad kollar dom med instantor ???
Vet ej riktigt men det är väl för att styrka inkomst. Dom såg däremot min betalning till legalis inkasso och då var jag tvungen att skicka in min aktuella skuld dit till lendify. Den summan blev det lösenkrav på. Jag hade även en betalning till Gothia inkasso samma månad men den nämnde dom ingenting om.Ok jag fick ett lån utbetalt från avida 1 mars på 300.000 , vad kollar dom med instantor ???
Ja väldigt mångaOk förstår , hade du många olika betalningar? Swish osv eller transaktioner![]()
Jag har 4 egna konton som jag för över hej vilt på emellan och mycket Swish blir det. Jag hade även utbetalningar från 3 olika snabblån så dom verkar inte lägga så stor vikt på övriga transaktioner. Du får väl prova, det kan ju gå igenom