Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Hur länge bör man vänta innan man söker igen ??

Nej jag vet att den inte är uppdaterad , men lånet från avida syns inte på min uc än , endast en förfrågning i från lendo , det jag vill veta nu är om jag kommer få några bud om jag söker 150k på advisa

@Terry_ jag tror jag va otydlig innan , jag har fått 300k via lendo av avida finance den 1 mars , skulle behövt 150k till och frågan va fall jag kommer få några erbjudande om jag söker via advisa nu fast det
Gått drygt 2 veckor :)

Kan du inte köra via Wästgöta? Dom tar bara bisnode.

Vad jag läst här ang wästgöra känns det långsökt med min låga deklarerade inkomst från 2018 samt att sevenday och komplett tog en bisnpde nu när jag sökte via lendo

Men vad tror ni om att dra iväg en ansökan till advisa på 150k fast lånet på 300k inte syns än men en förfrågan från lendo syns från den 1/3

Det var en annan här på förumet som sökte ett lån på lendo och fick beviljat och sen dagen efter sökte på advisa och fick beviljat så det bör nog gå

Finns det någon här i forumet som kanske kan ge mig något svar eller som varit i liknande situation ?? Kan jag ansöka på advisa nu redan fast jag fått ett lån via lendo 1 mars?? Eller bör man vänta tills det syns på UC??

Sök!

@Terry_ jag vet att du är grym här på forumet men vill inte riskera att inte få några erbjudande alls ? Varför sägs det i vissa trådar att man bör vänta 45dagar?

Blir de inte automatiskt avslag när dom redan har en färsk uc ? Fast jag väljer advisa nu istället för lendo

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp