Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Hur länge bör man vänta innan man söker igen ??

Fick avslag haha pga dom 300k från avida och då går de inte ihop med deras kalkyler sa dom , hur mycket fick du beviljat och med vilka förutsättningar?

Ah ok synd att just dom tog instantor. Jag hade ganska dåliga förutsättningar faktiskt. Uc 16%, deklarerad inkomst 197100 underskott 53900 ff 9 st.
Nuvarande inkomst 224000
Fick beviljat 160000 synliga krediter på sammanlagt 176000

Oj de va ju riktigt bra med tanke på förutsättningarna men jag ana att det skulle bli problem att där va en förfrågan från lendo , jag har bara 2 ff och hade 1,5 risk när jag sökte , tror mina chanser hade varit bättre om jag väntat tills avida lånet syntes på uc :)

Det lustiga var att jag fick en till ff, höjde mitt skuldsättning med 100000, lika många kreditgivare som innan men nolla min kredit hos Credway på 25000 och min uc gick ner från 16 till 3,47%!!! Blev ganska förvånad att det kunde göra så mycket!

Oj de va ju riktigt bra med tanke på förutsättningarna men jag ana att det skulle bli problem att där va en förfrågan från lendo , jag har bara 2 ff och hade 1,5 risk när jag sökte , tror mina chanser hade varit bättre om jag väntat tills avida lånet syntes på uc :)
Ja men då har du goda chanser inom en snar framtid att få till det:)

Lite info och en fråga!

Lendify tar inte instantor utan trustly vid utbetalning och identifiering.
Fick pengarna på eftermiddag samma dag som min ansökan gick igenom.

Nån skrev att storbankerna automatiskt avslår. Jag sökte med två månaders mellanrum och fick inte ett enda förslag från storbankerna när mitt kreditbetyg gick från 4.8 till 0.7

Jag fick förslag från Lendify , Forex , Santander.

När jag hade 4.8 för 2 månader så fick jag från Ikano, Forex, Santander.

Så dom större bankerna bör ha nån form av gräns med hur lång tid man i mellan man gör ansökningarna.

Hade jag väntat i 4 månader till så hade jag kanske fått superränta.

Men det var ingen tid jag hade att vänta. Tog Lendify 425.000 med 6.9 ränta

Men vad hade du för förutsättningar när du fick 425.000:)?

När jag sökte hos två olika förmedlare på samma dag fick jag bara ett erbjudande på varje och det var samma långivare:)

En fråga, ser dom alla ens konto transaktioner via trustly också eller är det endast via instantor? Jag har blivit beviljad lån och trustly är det sista steget i processen.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp