Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Jag slog till och betalade in hela årsbeloppet direkt så var det gjort

Jag slog till och betalade in hela årsbeloppet direkt så var det gjort
Kan man göra det ?
Har för mig att när jag betalade in en högre summa än vad månadsbeloppet var så blev det att den summan gick till den totala skulden och inte mindre per månad.

Kan man göra det ?
Har för mig att när jag betalade in en högre summa än vad månadsbeloppet var så blev det att den summan gick till den totala skulden och inte mindre per månad.
Jag betalade hela årsbeloppet förra året. Jag hade månadsbetalning, och när jag fick en hel drös med avier på en gång betalade jag bara summan av avierna. Jag krävdes inte på mera pengar hela året.

Jag betalade hela årsbeloppet förra året. Jag hade månadsbetalning, och när jag fick en hel drös med avier på en gång betalade jag bara summan av avierna. Jag krävdes inte på mera pengar hela året.
Ok, då ska jag också göra det.

Jag fick min årliga sammanställning från CSN idag. Det kändes så bra att bara bomba den, och eftersom jag inte hade så mycket kvar tog jag allt.

Nu har jag inte några CSN-skulder längre. :)
Wow vilken känsla! Stort grattis!
Jag fick också mitt och där stod det att jag har 190 k kvar.

Kan man göra det ?
Jadå, det går bra.

Senast ändrad:
Lite snopet att ha betalat ca 670kr/ månad till CSN innan saneringen och nu är räkningen på 1850kr/månad. :oops:

Lite snopet att ha betalat ca 670kr/ månad till CSN innan saneringen och nu är räkningen på 1850kr/månad. :oops:
Färre år kvar innan det behöver vara färdigbetalt?

Min räkning blev 2780 kr per månad, har ett äldre och ett efter 2001.
Betalade av det äldre och betalade in årsbeloppet på det nyare.
Höjning ca 1500 kr sedan inledande skuldsanering.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp