- Meddelanden
- 1 589
- Mottagna reaktioner
- 1 110
- Poäng
- 867
Fast det finns säkert ingenVilket skämt, denna borde väl då postas till loo som har betalat för den..
Fast det finns säkert ingenVilket skämt, denna borde väl då postas till loo som har betalat för den..
Troligtvis så försöker han blåsa en till tyvärrVilket skämt, denna borde väl då postas till loo som har betalat för den..
En vit är det jag har kvar, skrev fel. Har torskar en iphone pga skick till fel person som vägrar skicka tillbaka mig luren. Orkar inte mer skit men loo får rentvå mig när han bekräftat om han vill ha pengarna tillbaka eller få iPhone skickad i börjam av veckan istället. Har själv tagit förlusten och beställt en ny åt honom eller nån annan. Sansa er innan ni går lös och blir helt rabiata. Saker har sin förklaring och jag försöker bara lösa skiten på ett bra sätt. Men
Hur kan man skicka en iPhone till fel person? Berätta gärna. Tror det flesta som läser ditt inlägg är intresserade av att veta hur det går till.En vit är det jag har kvar, skrev fel. Har torskar en iphone pga skick till fel person som vägrar skicka tillbaka mig luren. Orkar inte mer skit men loo får rentvå mig när han bekräftat om han vill ha pengarna tillbaka eller få iPhone skickad i börjam av veckan istället. Har själv tagit förlusten och beställt en ny åt honom eller nån annan. Sansa er innan ni går lös och blir helt rabiata. Saker har sin förklaring och jag försöker bara lösa skiten på ett bra sätt. Men
Hur kan man skicka en iPhone till fel person? Berätta gärna. Tror det flesta som läser ditt inlägg är intresserade av att veta hur det går till.
Klart folket blir förbannade när man läser att människor blir lurade här inne. Vi jobbar inte så på det här forumet öht, knappast välkommet heller.
Du har alla möjligheter o göra rätt emot Loo o visa att folk har fel i tråden antingen cash eller luren ,,,, om du gjort fel så rätta till det så sover alla gott sen ,,,En vit är det jag har kvar, skrev fel. Har torskar en iphone pga skick till fel person som vägrar skicka tillbaka mig luren. Orkar inte mer skit men loo får rentvå mig när han bekräftat om han vill ha pengarna tillbaka eller få iPhone skickad i börjam av veckan istället. Har själv tagit förlusten och beställt en ny åt honom eller nån annan. Sansa er innan ni går lös och blir helt rabiata. Saker har sin förklaring och jag försöker bara lösa skiten på ett bra sätt. Men
Undrar jag med.Hur går det med alla iPhones som skulle skickas, någon som fått?