Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Hjälpa varandra - Köp och sälj Telia Finance

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tragiskt att folk ska försöka förstöra för oss andra som är ärliga och endast vill samt försöker kämpa ihop pengar så månaderna går ihop..

Polisanmäl dem eller iaf meddela admin på forumet på något sätt!

Men är det någon som säljer en iPhone 11 64G ny så är jag intresserad, beroende på hur denna situationen löser sig.

Usch vad tråkigt, hoppas den skickas inom kort. Kom ni överens om att den skulle skickas direkt? Jag har sålt en del på tradera och ibland har det hänt att jag tagit 2-3 dagar på mig att skicka varan då saker kommit emellan. Jag skriver dock alltid att det kan ta den tiden innan köp.

Usch vad tråkigt, hoppas den skickas inom kort. Kom ni överens om att den skulle skickas direkt? Jag har sålt en del på tradera och ibland har det hänt att jag tagit 2-3 dagar på mig att skicka varan då saker kommit emellan. Jag skriver dock alltid att det kan ta den tiden innan köp.

Skulle skickas i tisdags men vart lite strul vilket är okej, skulle då skickas i onsdags. Vart inget då heller och inte hört av han sen dess.

Det finns minst två personer i den här tråden som jag hoppas att ingen gör "affärer" med.
Om de får något sålt så tvivlar jag på att det plingar tillbaka i min swish som de för länge sedan utlovade.

Skriv ut deras användarnamn och riktiga namn så inte andra blir blåsta!!!

Trötta jävla samhälle och dessa förbannade vidriga bedragare!

Skulle skickas i tisdags men vart lite strul vilket är okej, skulle då skickas i onsdags. Vart inget då heller och inte hört av han sen dess.

Du swishade pengarna den 1:a september - Hängde ut honom den 3:e september. Är det inte lite i det tidigaste :D?

Du swishade pengarna den 1:a september - Hängde ut honom den 3:e september. Är det inte lite i det tidigaste :D?

Hade inte brytt mig om han hade hört av sig, att det strulat igen. Men han har varit aktiv på sitt konto här flera gånger efter senast inatt utan att svara mig så. Sen om jag har fel backar jag abslout och ber om ursäkt, men han har ju försökt sälja till flera så ville mer varna med kanske vart fel.

Skriv ut deras användarnamn och riktiga namn så inte andra blir blåsta!!!

Trötta jävla samhälle och dessa förbannade vidriga bedragare!
Personerna jag syftar på har inte sålt/köpt nånting till mig i den här tråden. Det gäller andra former av transaktioner som uteblev. Det går bra att skicka PM.
Det dyker upp trådar ibland där folk ber om hjälp med borgensman eller vill sälja saker. Ville bara höja ett varningens finger och be er att tänka efter fler än en gång innan ni går vidare med överenskommelser med okända människor. I den här tråden handlar det om många tusenlappar i risk dessutom. De flesta har väl nog med bekymmer, en process med polisanmälan är ingen baggis ovanpå allt annat.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp