Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Hjälpa varandra - Köp och sälj Telia Finance

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
En vit är det jag har kvar, skrev fel. Har torskar en iphone pga skick till fel person som vägrar skicka tillbaka mig luren. Orkar inte mer skit men loo får rentvå mig när han bekräftat om han vill ha pengarna tillbaka eller få iPhone skickad i börjam av veckan istället. Har själv tagit förlusten och beställt en ny åt honom eller nån annan. Sansa er innan ni går lös och blir helt rabiata. Saker har sin förklaring och jag försöker bara lösa skiten på ett bra sätt. Men

En vit är det jag har kvar, skrev fel. Har torskar en iphone pga skick till fel person som vägrar skicka tillbaka mig luren. Orkar inte mer skit men loo får rentvå mig när han bekräftat om han vill ha pengarna tillbaka eller få iPhone skickad i börjam av veckan istället. Har själv tagit förlusten och beställt en ny åt honom eller nån annan. Sansa er innan ni går lös och blir helt rabiata. Saker har sin förklaring och jag försöker bara lösa skiten på ett bra sätt. Men

Du kunde ju ha hört av dig till Loo och informerat allt detta tidigare. Om det nu är sant. Varför bad du Loo swisha dig pengar om du aldrig haft en IPhone från början? Eftersom du ”torskat” en redan innan Loo skickat pengar.

Loo om jag var du hade jag krävt pengar tillbaka ikväll. Och om han inte swishar tillbaka så hade jag polisanmält. Du lär nog aldrig se din IPhone.

Hur kan man skicka en iPhone till fel person? Berätta gärna. Tror det flesta som läser ditt inlägg är intresserade av att veta hur det går till.

Klart folket blir förbannade när man läser att människor blir lurade här inne. Vi jobbar inte så på det här forumet öht, knappast välkommet heller.

Hur kan man skicka en iPhone till fel person? Berätta gärna. Tror det flesta som läser ditt inlägg är intresserade av att veta hur det går till.

Klart folket blir förbannade när man läser att människor blir lurade här inne. Vi jobbar inte så på det här forumet öht, knappast välkommet heller.

Ja rätt sjukt faktiskt, vore väl intressant o veta hur man skickar en iPhone till fel person.

Du har alla möjligheter o göra rätt emot Loo o visa att folk har fel i tråden antingen cash eller luren ,,,, om du gjort fel så rätta till det så sover alla gott sen ,,,

Han få tills på fredag på sig, skrev imorse att han hade löst det så man får hoppas. Men annars är det en anmälan och vi vet ju alla vem han är. Leverar han så ber jag såklart om ursäkt.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp