- Meddelanden
- 1 084
- Mottagna reaktioner
- 872
- Poäng
- 717
Hej Kim! Många bra bra råd i ovanstående kommentarer! Vad du än gör så ge förfasiken inte upp. Har vi taget fan i båten ska vi ro eländet iland också 
Som du säger så är enstaka extratillskott såsom bonus, återbäring , sälja saker etc bara konstgjord andning. Det kanske håller dig flytande några månader men sen då? Skulle nog säga att du sitter i en guldsits snarare
du har precis flyttat trots kredithistorik. Om du kan tänka dig att bo där ett par år och säkrar upp allting annat (mobilabonnemang etc) skulle jag nog släppa allt till KF. Det kanske inte gör något med en anmärkning i 5 år om du har det du behöver. Det man får behålla efter utmätning verkar inte vara så dåligt som många kanske tror. Sen givetvis tror jag att din dotter säkert vill bidra till hushållskassan om hon känner till vad du går igenom. Stor kram och ge inte upp, det finns ett ljus i tunneln även om man behöver gå långt för att se det ibland

Som du säger så är enstaka extratillskott såsom bonus, återbäring , sälja saker etc bara konstgjord andning. Det kanske håller dig flytande några månader men sen då? Skulle nog säga att du sitter i en guldsits snarare
du har precis flyttat trots kredithistorik. Om du kan tänka dig att bo där ett par år och säkrar upp allting annat (mobilabonnemang etc) skulle jag nog släppa allt till KF. Det kanske inte gör något med en anmärkning i 5 år om du har det du behöver. Det man får behålla efter utmätning verkar inte vara så dåligt som många kanske tror. Sen givetvis tror jag att din dotter säkert vill bidra till hushållskassan om hon känner till vad du går igenom. Stor kram och ge inte upp, det finns ett ljus i tunneln även om man behöver gå långt för att se det ibland
jag har kommit underfund med vissa känslor som jag känner när jag vill ”in i bubblan” de är svåra att förklara faktiskt...men tex så är min son i en svår kris sen en hjärnskakning o min mor sjuk och är i ett dåligt förhållande som tär otroligt på mej men jag kan inte ta mej ur..på ett konstigt sätt...ensamhetskänslor som gastkramar mej o då vill jag fly bort lixom...jag dricker ingen alkohol nästan eftersom jag jobbar mycket så jag behöver se o vara fräsch....vet inte o vart jag ska vända mej riktigt just nu...längtar till kurator besöker o till nästa skuldrådgivar samtal...kan man lägga ut sin mejladress här på forumet? Utan att det blir väldiga problem?