- Meddelanden
- 567
- Mottagna reaktioner
- 368
- Poäng
- 487
Men det går! T.o.m. jag lyckades! Man skall bara inte upp hoppet.Inte lätt att hitta partner under brinnande skuldsanering för min del.
Men det går! T.o.m. jag lyckades! Man skall bara inte upp hoppet.Inte lätt att hitta partner under brinnande skuldsanering för min del.
Missförstod första inlägget då.2 fastigheter? Det har hen väl aldrig skrivit?
Just under 4kr för varje krona insamlad.Säger mig inte så mycket, men anser myndigheten är stressad idag då jag ser på forumet löneutmätningbeslut halkar efter.KFM driver in 10 miljarder per år med ett anslag om 2.4 miljarder. Det skulle jag kalla bäst i Sverige på ekonomi...
Du menar förstås en krona per var fjärde indriven, och inte tvärtom?Missförstod första inlägget då.
Just under 4kr för varje krona insamlad.Säger mig inte så mycket, men anser myndigheten är stressad idag då jag ser på forumet löneutmätningbeslut halkar efter.
Har du en siffra om man räknar in KFMs avgifter? Förstår inte myndigheten betalar sig men är väl inte tänkt heller, era avgifter faller ändå bara på någon som ligger redan.
Hur räknar du nu?Missförstod första inlägget då.
Just under 4kr för varje krona insamlad.Säger mig inte så mycket, men anser myndigheten är stressad idag då jag ser på forumet löneutmätningbeslut halkar efter.
Har du en siffra om man räknar in KFMs avgifter? Förstår inte myndigheten betalar sig men är väl inte tänkt heller, era avgifter faller ändå bara på någon som ligger redan.
Det jag menade var att just under 4kr för varje spenderad krona.. var klantigt skrivet.Hur räknar du nu?
Myndigheten får 2.4 miljarder kronor, driver in hela anslaget och lika mycket tre gånger till.
Tack för de värmande orden!Men det går! T.o.m. jag lyckades! Man skall bara inte upp hoppet.
Siffrorna är ju ännu bättre, anslag 2.1 miljarder, driver in 12.6 miljarder (2021).Det jag menade var att just under 4kr för varje spenderad krona.. var klantigt skrivet.
Ni driver in åt andra mot avgifter liksom inkassobolagen . Eran självkostnad var frågan.
Där hamnar vi på ekonomi förövrigt, sedan kan man titta på andra aspekter vad myndigheten tillför mot privat aktör.