Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Hjälp! Bör jag släppa allt?

Okej! Det var det jag trodde du menade först det var därför jag blev lite förvirrad och det jag undrar över mest är väll vad som händer med mitt hus om jag kommer släppa allt alltså alla mina lån inte bolånen då. Ifall mitt hus kommer utmätas hur vanligt är det kan jag få ha kvar huset?

Det är ju bara om ingen köper det

Hej.!
Det är ledsamt att läsa om sin situation,men det här kommer du/ni klara er igenom med hårt arbete och genom att få lite tips här på sidan om hur du ska göra .

Det finns mycket kloka människor här som hjälp på vägen.

Själv har jag inget att komma med men

Nej alltså kommer huset att gå till utmätning av mina skulder om det släpps till kronofogden eller kan jag klara mig med bara utmätning av lön?

Det beror på om man beräknar övervärde och om dina borgenärer begär utmätning.

Och vad är ett tillräckligt övervärde ungefär? Är det minsta lilla övervärde i princip eller måste det va en del så att det lönar sig? Finns det någon som sitter hos kronofogden här med villa som har fått behålla den?

Hej.!
Det är ledsamt att läsa om sin situation,men det här kommer du/ni klara er igenom med hårt arbete och genom att få lite tips här på sidan om hur du ska göra .

Det finns mycket kloka människor här som hjälp på vägen.

Själv har jag inget att komma med men
Hej! Ja man mår ju skit men man har ju varit så jävla korkad som bara har fortsatt och satt sig själv i skiten och aldrig kommer ur det.. känns som att jag typ har vaknat ur någon jävla bubbla och inset hur jävla illa jag verkligen sitter.

Hej! Ja man mår ju skit men man har ju varit så jävla korkad som bara har fortsatt och satt sig själv i skiten och aldrig kommer ur det.. känns som att jag typ har vaknat ur någon jävla bubbla och inset hur jävla illa jag verkligen sitter.
Ja
Jag vet hur det känns,man mår illa hela tiden o blir nästan äcklad över hur man ställt till det för sig själv ekonomiskt under troligtvis lång tid framöver.
Det som är jobbigt i ditt fall dom höga räntorna,om man kan göra något där är nog mycket vunnet ?

Men detta klarar du..

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp