Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Har släppt allt och nu trillar KFM in

Är du fast anställd så ska arbetsgivaren bekosta den behandling som behövs. Dock så skriver du på ett kontrakt där du åtager dig att fullfölja behandlingen och gör du ej det så kan du bli uppsagd.
Som sagt, rehabilitering tillbaka mot arbetsplatsen behöver inte innebära behandling.

Myra du inspirerar så mycket och du har varit stor inspiration för mig, som nu är på väg att lösa detta. Hoppas det går vägen för dig och vilket fantastiskt jobb du gjort och önskar dig lycka till framöver. Vilken resa du gjort !!! Tack för din berättelse och den ger mig inspiration.
Tusen tack! Det värmer att höra. Jag tror på dig och att du kommer att ordna upp din situation. Det viktigaste är att inte ge upp och när plan A inte fungerar så får ta försöka med alla resterande bokstäver. Det finns alltid en plan som är rätt för just dig och som kommer funka! Lycka till dig med :)

Tusen tack! Det värmer att höra. Jag tror på dig och att du kommer att ordna upp din situation. Det viktigaste är att inte ge upp och när plan A inte fungerar så får ta försöka med alla resterande bokstäver. Det finns alltid en plan som är rätt för just dig och som kommer funka! Lycka till dig med :)
Tack själv, efter mitt samlingslån förra veckan där jag kunde få bort krediter så känns det ljusare och har en bra plan framöver. Tack och nä ska inte ge upp kämpade ett år för ett samlingslån och klarade det så nu ska jag kämpa ännu mer. Tack för dina fina och värmande ord.

Tack själv, efter mitt samlingslån förra veckan där jag kunde få bort krediter så känns det ljusare och har en bra plan framöver. Tack och nä ska inte ge upp kämpade ett år för ett samlingslån och klarade det så nu ska jag kämpa ännu mer. Tack för dina fina och värmande ord.
Har missat att du fått samlingslån förra veckan. Det är stort ju, grattis!

Har missat att du fått samlingslån förra veckan. Det är stort ju, grattis!
Tack Myra. Så steg 1 i min plan gick vägen, har sedan steg 2 och steg 3 som jag arbetar med. Fortsätter så metodiskt jag gjorde det under förra året när jag klarade ut alla förfrågningar i ett år och det gick vägen. Nu är det steg 2 som gäller så får vi hoppas det går vägen. Men du har inspirerat mig och att ge upp finns inte, har jag klarat att vänta ut förfrågningar ett år och så som jag mådde då så ska jag klara detta vidare. Tack för allt och lycka till själv med allt.

Tack Myra. Så steg 1 i min plan gick vägen, har sedan steg 2 och steg 3 som jag arbetar med. Fortsätter så metodiskt jag gjorde det under förra året när jag klarade ut alla förfrågningar i ett år och det gick vägen. Nu är det steg 2 som gäller så får vi hoppas det går vägen. Men du har inspirerat mig och att ge upp finns inte, har jag klarat att vänta ut förfrågningar ett år och så som jag mådde då så ska jag klara detta vidare. Tack för allt och lycka till själv med allt.
Berätta gärna mer om steg 2 och 3 och gör det gärna i dina egna trådar så slipper vi spamma den här tråden. Jag vill gärna höra hur det går för dig :) Man lär av varandra här :face3hearts:

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp