Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Har ni koll på er totala skuldbörda?

Ja eller hur jag känner precis som dig. Fan har man gjort egentligen..

1,4 miljoner när jag tittar på min betalningsplan för min skuldsanering. Men ungefär 450 tkr av dessa står min fru som medlåntagare och dessa två skulder sjunker inte eftersom dom tickar ränta varje dag och det kfm betalar in varje år i maj på dessa två skulder äts upp av räntan. Funderar på när min sanering är klar att baka in dessa två lån i ett samlingslån för går dom till inkasso får vi säkert betala en 10-12 tkr i månaden på avbetalningsplan med inkasso.

Runt 850tkr, betalar ca 20tkr i månaden på lånen.

Snart under 900 k för min del. I maj var det 1,2 mille. Sålde bil och fick hjälp med sms lån av föräldrarna. Nu ser jag ljuset i tunneln. Målet är att vara under 500 k om ca 3-4 år.

1,4 miljoner när jag tittar på min betalningsplan för min skuldsanering. Men ungefär 450 tkr av dessa står min fru som medlåntagare och dessa två skulder sjunker inte eftersom dom tickar ränta varje dag och det kfm betalar in varje år i maj på dessa två skulder äts upp av räntan. Funderar på när min sanering är klar att baka in dessa två lån i ett samlingslån för går dom till inkasso får vi säkert betala en 10-12 tkr i månaden på avbetalningsplan med inkasso.
Lös skulderna med dina spelvinster när saneringen är över.

Blancolån 266K
Lån 1: 158K, 8,85%
Lån 2: 108K, 7,7%

CSN 300K

Har utrymme att amortera extra för att bli av med blancolånen om ca 2 år. Funderar på samlingslån men jag har äckelkänslor när det gäller låneinstitut, och jag vill heller inte kladda ner mitt UC-score då vi snart kan behöva ta över ett bostadslån.

Blancolån 266K
Lån 1: 158K, 8,85%
Lån 2: 108K, 7,7%

CSN 300K

Har utrymme att amortera extra för att bli av med blancolånen om ca 2 år. Funderar på samlingslån men jag har äckelkänslor när det gäller låneinstitut, och jag vill heller inte kladda ner mitt UC-score då vi snart kan behöva ta över ett bostadslån.
Okej okej jag förstår men räntorna på dina lån är ju bra mycket bättre räntor än vad jag har på mina lån . Dessa äckelkänslor du nämner har jag också när det kommer till lånehajar tyvärr :(

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp