Man känner sig sämst liksom! Polarna har ångest över sina lån, lån på lägenheten hahaJa eller hur jag känner precis som dig. Fan har man gjort egentligen..
Lös skulderna med dina spelvinster när saneringen är över.1,4 miljoner när jag tittar på min betalningsplan för min skuldsanering. Men ungefär 450 tkr av dessa står min fru som medlåntagare och dessa två skulder sjunker inte eftersom dom tickar ränta varje dag och det kfm betalar in varje år i maj på dessa två skulder äts upp av räntan. Funderar på när min sanering är klar att baka in dessa två lån i ett samlingslån för går dom till inkasso får vi säkert betala en 10-12 tkr i månaden på avbetalningsplan med inkasso.
Okej okej jag förstår men räntorna på dina lån är ju bra mycket bättre räntor än vad jag har på mina lån . Dessa äckelkänslor du nämner har jag också när det kommer till lånehajar tyvärrBlancolån 266K
Lån 1: 158K, 8,85%
Lån 2: 108K, 7,7%
CSN 300K
Har utrymme att amortera extra för att bli av med blancolånen om ca 2 år. Funderar på samlingslån men jag har äckelkänslor när det gäller låneinstitut, och jag vill heller inte kladda ner mitt UC-score då vi snart kan behöva ta över ett bostadslån.

Vad erbjöd dom nu?Ja verkligen, blir stor skillnad! Blir nästan ett helt matkonto + en dieselslant!
Ansökte via lendo med morsan som medsökande, fick några erbjudanden men valde Wasa kredit, dem gav lägst ränta!