Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Har ni koll på er totala skuldbörda?

Hej!
Skriver denna tråd för att jag gillar att läsa om hur andra människors skuld situation ser ut till skillnad från min egna och hur tankarna går mest egentligen.

Jag har idag ca 330 000 i total skuld.

På min uc syns 270 000 i skuld fördelat på privat lån och krediter.

Utanför uc har jag resterande 60 000 hos olika lånehajar med ockerräntor..ni vill inte veta.. haha

Kanske lite tur för din kompis som ångrade sig och inte ville låna åt dig.

Kanske lite tur för din kompis som ångrade sig och inte ville låna åt dig.
Jaha du menar han som skakade hand på att så fort lånet betalas ut skulle han skicka hälften. Tur vet jag inte..Han ångrar sig idag ska du veta de allt jag har att säga :) det jag har tur med är att jag slipper dig som kompis iallafall.

Tjena, helt ny på detta forum!

Har ca 370k i skuld, fick idag ett samlingslån med hjälp av min mor. Så jag går från att betala 4 räntor till endast en, känns helt okej faktiskt!

Från att betala lån på 6700kr - 3500kr i månaden.

Wow vad skönt för dig, Du sparar in bra mycket pengar i månaden så det är ju positivt! Nyfiken, Vilken bank om man får fråga?

Ja verkligen, blir stor skillnad! Blir nästan ett helt matkonto + en dieselslant!

Ansökte via lendo med morsan som medsökande, fick några erbjudanden men valde Wasa kredit, dem gav lägst ränta!

Haha ja det är så sjukt dyrt så det där gjorde du bra!! Hört att Wasa är sjukt bra att ha att göra med så nu kan du säkert se ljuset i tunneln ;)

haha jasså, jag har hört att dem är skit.. men de lär ju märkas snart annars!

har tyvärr försökt 2 ggr själv nyligen att ansöka om samlingslån men ej fått nått.. skulle nog vågat snacka med mina föräldrar direkt istället så hade man nog fått bättre erbjudanden

haha jasså, jag har hört att dem är skit.. men de lär ju märkas snart annars!

har tyvärr försökt 2 ggr själv nyligen att ansöka om samlingslån men ej fått nått.. skulle nog vågat snacka med mina föräldrar direkt istället så hade man nog fått bättre erbjudanden
Mitt ex har dom och jag hörde nog henne aldrig nämna nå illa om dom så ja det är som du säger det märks nog

Kan förstå det men du fick trots allt hjälp till slut så det är huvudsaken, snäll hon är!

Mitt ex har dom och jag hörde nog henne aldrig nämna nå illa om dom så ja det är som du säger det märks nog

Kan förstå det men du fick trots allt hjälp till slut så det är huvudsaken, snäll hon är!
Mmm men ändå mycket pengar som ska betalas.. känns jävligt skit att man tagit lån på skit. Mycket i livet man ångrar men men..

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp