Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Har fått utslag men ingenting mer. När sätter löneutmätningen igång?

Regel 1: Har man kronkalle efter sig har man aldrig mer pengar på banken än absolut nödvändigt. Inte mer än vad man får ut på lönen åtminstånde efter löneutmätning iallafall. Absolut inget sparande.
Men någon bevakning tror jag inte de lägger på dina konton, däremot kommer de att kolla om där finns några pengar då och då.

Ok det förstår jag. Har tagit ut hela min lön mem får in runt 3000kr via en sak jag sålt nu på tisdag eller ons men drar dom alla pengar man har trots att de en hel månad kvar till lön

Rimligen bör du kunna ha 3000kr på kontot nu med tanke på att det nästan är 4 veckor kvar till nästa lön. Du har ju alltid rätt att behålla ditt förbehållsbelopp och 3000kr ryms mycket väl där. Vad jag vet så får kronkalle bara veta ditt saldo när de frågar banken, inte att du dagen innan tog ut en massa pengar.
Hade du haft samma belopp på banken dagen innan lön hade de kanske tagit pengarna.
Du kan ju alltid prova och ringa (eller maila) KFM och fråga, förhoppningsvis kan de ge ett mer säkert svar än vad jag kan.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp