Bra idé egentligen. Istället för spelpaus.se så har man lånpaus.se som stoppar alla lån och krediter, inkl Klarna, Qliro osv.Det var blandat skämt och allvar.
Det skulle vara extremt effektivt mot ny skuldsättning. Det kommer man inte ifrån
Klokt val ändå trots jag inte är något fan av just opti! Men placering som placering!Hade helt missat alla svar här!
Många kloka råd och tips från er alla.. Jag satte in 200 000kr på opti och så "gav jag bort" 100 000kr till min sambo som dragit en stor del av allt övrigt för att min lön gott till kredit o lån
Håll dig nu! Grattis igen!Det är en process… man blir medlem här… man lär sig massor om olika lån… man söker/tar alla lån som finns… och slutar med att man aldrig mer vill låna ens en kronaDe flesta här är experter på att ta lån, inte på att undvika lån. Inte många här som lever som man lär.
Jag personligen är i sista stadiet.Satte du alla 200 k i en och samma portfölj? Jag har tre olika med olika risk. Jag började med Opti i november. En fördel är att lägsta insättning är 200kr medan hos Levler t ex är det 1000kr!Hade helt missat alla svar här!
Många kloka råd och tips från er alla.. Jag satte in 200 000kr på opti och så "gav jag bort" 100 000kr till min sambo som dragit en stor del av allt övrigt för att min lön gott till kredit o lån
Vill du utveckla lite merSatte du alla 200 k i en och samma portfölj? Jag har tre olika med olika risk. Jag började med Opti i november. En fördel är att lägsta insättning är 200kr medan hos Levler t ex är det 1000kr!
? Typ hur mkt % samt vinsten efter ett år, låt säga i december. Skatt betalas automatiskt antar jag. Är det inte bättre med fondroboter som Lysa tex?Fundler finns inte längre för privatpersonerVill du utveckla lite mer? Typ hur mkt % samt vinsten efter ett år, låt säga i december. Skatt betalas automatiskt antar jag. Är det inte bättre med fondroboter som Lysa tex?
Fundler?
I övrigt så har börjat följa och läsa Mohammed Salihs. Han är grym.