Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Gör nytt underskott kapital

frågor gällande ändring av underskott av kapital...?

när jag skickat in för att ändra, minska mitt underskott:
1. hur lång tid har jag på mig att betala mellanskillnaden?
2. ändras det på UC direkt efter beslutet eller måste jag betalt mellanskillnaden först?
3. bör jag ändra på både 2019 och 2018 eller är det ok att ”bara” ha bra Underskott på 2019. Vad tittar de på?

tacksam för snabbt svar!!

// måstelösasig!!

Jag har väntat i 5 veckor nu på att min omprövning ska bli godkänt (Sänkte underskottet) men inte hört nånting från skatteverket så det tar ettag.
Undrar också hur fort det syns på ucn sen såfort dom godkänt

Jag har väntat i 5 veckor nu på att min omprövning ska bli godkänt (Sänkte underskottet) men inte hört nånting från skatteverket så det tar ettag.
Har din uc uppdaterats

Jag skrev till skatteverket och frågade, och de kan ta allt från 1 vecka till 3 månader dom kan inte säga hur långtid det tar eftersom de går kronologisk ordning

Exakt samma situation som jag är i och det har inneburit att min nya inkomst inte heller har uppdaterats. Fruktansvärt störigt och frustrerande...

Hej!
Är det någon som vet om uc uppdaterad först när man betalt mellanskillnaden eller när de beslutat?

// Frida

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp