- Meddelanden
- 963
- Mottagna reaktioner
- 373
- Poäng
- 487
Det har aldrig vart svårt. Tog genom Lendo två gånger. De ringde aldrig upp. De kom avtal hem. Jag bifogade lönespecifikation och id bara och ägarbevis på kontot. För lätt!Det låter lite konstigt att du kunnat ta så många olika lån i hans namn med tanke på hur långivarna bevakar telefonnummer m m, alltså min erfarenhet är att de är stenhårda med kontaktinfo... allt för att ingen ska kunna låna i ngn annans namn, så jag begriper inte hur det ens varit möjligt! tycker synd om dig, vilken ångest!
Min sambo har lånat åt mig vid två tre tillfällen men han vill absolut inte ha några sms, mejl eller ännu mindre telefonsamtal från långivarna (han avskyr allt var lån heter) så han har bett mig ange i ansökan min mejladress och epost. men alla gånger har de ringt och sökt honom personligen (på min telefon), minns särskild Lendo som var väldigt påstridiga när de ringde, jag sa att min sambo inte vill prata med dem men de gav sig inte. Då så jag att jag ska be honom ringa upp dem men då hade de fått tag på hans telefonnummer (vet ej hur de bar sig åt) och ringt upp honom.
Kan bara föreställa mig som sagt vilken ångest du måste ha känt under alla dessa år! Och vilken ensamhet... usch! Hoppas du lyckas ta dig ur![]()
Varken wasa kredit, Konsumentkredit, ikano, forex gjorde nån koll, där jag tog de större lånen.
Du ska se att allt löser sig till det bästa för dig/er, nu när du berättat
Stort lycka till och hoppas allt går bra hos polisen! Stor styrkekram!