Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Gömd och bortglömd

Idag kom en polisanmälan på mig från en bank.. Hur ska jag orka rida ut denna storm

Hej, ja sånt är jobbigt. Du får gå på polisförhör och svara på frågor. Svara ärligt bara. Sedan tar åklagaren ställning om det går vidare. Och det kommer nog göra så. Men som sagt svara bara sanningen så får du nog villkorligt med böter

Varför bestraffa någon dubbelt? Räcker det inte med att man betalar tillbaka lånen?

Jag kan ju förstå en polisanmälan om det handlar om individer som inte känner varandra, men så är det inte i det här fallet.

Med tanke på vad du hittills gjort, är jag säker på att du klarar detta också. Jag tycker du är otroligt stark och modig. Sänder styrkekramar i massor!

En fråga, Nordnet vilka är de? Jag har bara använt mig av Lendo. Samarbetar dessa? Min man försöker få bort förfrågningar från sin UC och Nordnet svarade att de tagit bort sin. Men jag har inte använt mig av dom när jag ansökte om lån...

Senast ändrad:
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp